اماده ورود این خودروی جذاب به بازار باشید

ایکس ۳۳ محصول جدید برند ام‌ وی‌ ام طراحی فشن، ایده‌ال و البته کاربردی برای نسل جوان دارد، بنابراین ادعا می شود این کراس اوور زبان طراحی مدرن و منحصربه‌ فردی دارد.

اماده ورود این خودروی جذاب به بازار باشید

بدون شک طراحی، یکی از اصلی‌ترین معیارهای افراد برای انتخاب خودرو است. معیاری که با حس کلی آن‌ ها در زندگی روزمره، استایل و نحوه پوشش و همین‌ طور سن و سال آن ها به طور مستقیم در ارتباط است.

حال مدتی می‌ شود که برند ام‌ وی‌ ام پای محصول جدیدی را به بازار ایران باز کرده است. کراس اووری که ادعا می‌ شود زبان طراحی مدرن و منحصربه‌ فردی دارد. در ادامه، بخش‌هایی از صحبت‌ های یکی از اعضای تیم طراحی ایکس ۳۳ کراس را مرور می‌ کنیم:

ایده اصلی در طراحی این خودرو، طراحی کراس اووری فشن، ایده‌ال و البته کاربردی برای نسل جوان بوده است. این ایده، به طور کلی در قسمت جلو ایکس ۳۳ کراس مشهود است. در همین راستا ترکیب یکپارچه چراغ‌ های دی لایت و جلوپنجره این کراس اوور حسی داینمیک، مدرن و جوان‌پسند القا می‌ کند. از طرف دیگر در طراحی فلاپ گلگیر ها نیز از طرح ۳ بعدی بهره گرفته شده‌ است، این طرح در کنار جامپ کالر های نارنجی حس پویایی بیشتری ایجاد می‌ کند.

ایکس ۳۳ کراس یک کراس اوور کامپکت است اما ما می‌ خواستیم که این خودرو بزرگ‌تر از آنچه هست به نظر آید و از کلاس قیمتی خود لوکس‌ تر به نظر رسد. دلیل اصلی انتخاب طراحی دو رنگ داخلی نیز همین بوده است. از طرف دیگر اگر به کلاستر خودرو دقت کنید ما تلاش کردیم حسی یکپارچه و مدرن درون کابین ایجاد کنیم. در طراحی داخلی این خودرو، برای الگوی پوست اژدها از بافت سه بعدی استفاده شده است. علت این انتخاب آن بوده که طرح تنها یک نقاشی نباشد و بتوان بافت را لمس و از آن حس خوبی گرفت.

ایکس-۳۳-2

نکته مهم دیگری که ما برای آن تلاش کردیم این بود که امکانات خودرو را با طراحی آن هماهنگ کنیم. برای مثال مانیتور ۱۰.۲۵ اینچی این خودرو، نورپردازی داخلی ۶۴ رنگ یا شارژر وایرلس گوشی از جمه امکاناتی هستند که در این رده قیمتی به سختی در ماشین‌های مشابه یافت می‌ شوند. از سوی استفاده از رینگ‌های ۱۷ اینچی آلومینیومی نمای کناری خودرو را چالاک‌ تر کرده است. تلاش ما بر این بود که این تغییرات در راستای زبان طراحی ایکس ۳۳ کراس قرار گیرند و در نهایت برای نسل جوان، جلوه‌ای مدرن و فشن بسازند.

به نظر شما و با توجه به گفته‌ های این طراح، آیا ایکس ۳۳ کراس می‌ تواند به یکی از جذاب‌ترین خودروها از نظر طراحی در بازار ایران تبدیل شود؟

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • حسنی

    قدرت حاکم نتوانست و یا نخواست بازار خودرو را ساماندهی و آرامش اجتماعی را فراهم کند. ننگ بر مسئولین بی لیاقت، خودروسازان و دلالان خون آشام ملت که خودروهای بی کیفیت انحصاری را به قیمت های نجومی با منت به مردم می فروشند. خدا به حرمت این همه خون های به ناحق ریخته شده، سایه شما را از این مملکت کوتاه کنه تا شاید این مردم روی آرامش را به بینند.

  • ناشناس

    هرچی جنس آشغال چینی هست میاد ولی یه خودروی ساده ژاپنی نمیاد. لعنت به آخوند

  • Dariush saadat

    چی دارین میگن
    ضره ضره جز به جز این کشور فایده کشور نه حکومت
    مردمش که از حکومت بدتر
    یه سایت زرد داغون داره از محصولات مضخرف دفاع می‌کنه بجا اینکه از آزاد کردن واردات خودرو حرف بزنه
    ای ننگ بر شما و بیشتر از اون بر ما که اجازه دادیم شماها پا بگیرین

  • طبا

    طراحی درست! قبول! ولی آیا نباید از نظر فنی هم قابل قبول باشه !!!؟؟؟ خودرویی با هزینه بالاتر از قیمت مصوب از مدیران خودرو خریدیم و پس از ۴ ماه تحویل گرفتیم و خیال میکردیم حداقل چند سال راحتیم !!! متاسفانه از لحظه تحویل مشکلات شروع شده، خودرو یه رمپ پارکینگ رو بزحمت بالا میاد و در سرعت بالای ۵۰ تا فرمون میزنه !!!! به نمایندگی مربوطه زنگ زدیم برای رفع عیب، میگن چون سرویس اولیه نشده، ما قبول نمیکنیم و باید ببرید تعمیرگاه مرکزی!!!! یعنی خودروی صفر رو ببری بندازی تعمیرگاه !!!؟؟؟؟ چرا نباید تست کیفیت بشه و بعد تحویل مردم بدن !!!؟؟؟؟

  • ناشناس

    گفتن خودرو جذاب برای خودروهای ضعیف چینی خجالت آور است. ظاهرا از روی فقر ورود خودروهابی با کیفیت باید چنین خودروهایی را جذاب بخوانیم.

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها