وانت جدید و جذاب تر از پورشه در راه ایران+ تصاویر

بعد از شایعات مختلف در رابطه با واردات پیکاپ چانگان اکسپلور به ایران و احتمال مونتاژ آن‌ها در کشور، سرانجام واردات این محصول تایید شد.

وانت جدید و جذاب تر از پورشه در راه ایران+ تصاویر

این روزها باتوجه به بازار داغ پیکاپ‌ها در ایران، موضوع واردات و مونتاژ محصولات برند چانگان چین در ایران بسیار مطرح می‌شود. در همین راستا یکی از خودروهایی که بسیار مورد انتظار علاقه‌مندان است، پیکاپ چانگان هانتر مجهز به پیشرانه ۲.۴ لیتری توربوشارژ است که از اوایل سال جاری، زمزمه ورود آن به ایران، بیشتر نیز شد؛ ولی تا به امروز شرایط واردات آن تغییر خاصی نداشته است.

بااین‌حال ساعاتی قبل منابع گمرکی، اطلاعات جدیدی از برنامه واردات پیکاپ چانگان اکسپلور به ایران فاش کردند. طبق اطلاعات کسب شده، به‌زودی نمونه‌های اولیه پیکاپ اکسپلورر چانگان با پیشرانه ۲.۰ لیتری T-GDI و گیربکس اتوماتیک روانه بازار ایران خواهد شد.

پیکاپ-چانگان-اکسپلور-4

تصاویر و مشخصات واردات پیکاپ چانگان اکسپلور به ایران

از لحاظ امکانات رفاهی و ایمنی، پیکاپ جدید چانگان قابلیت‌های مناسبی در اختیار دارد. از مهم‌ترین امکانات رفاهی و ایمنی چانگان اکسپلور باید به موارد زیر اشاره داشت:

    ترمز پارک برقی

    مانیتور لمسی همراه با دوربین ۳۶۰ درجه

    دسته دنده شیفت بای وایر

    سنسورهای نور و باران

    سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه ای

    تریم چرمی صندلی ها

    سامانه کنترل پایداری (ESC)

    رادار هشدار خروج از خط

    رادار نقطه کور

    چراغ های روز

    باز و بسته شدن آینه های جانبی به صورت برقی همراه با گرمکن

    فرمان D-TYPE

    کلاستر دیجیتالی

    سیستم تهویه مطبوع الکتریکی

پیکاپ-چانگان-اکسپلور-2

چانگان اکسپلور در بازار چین تحت عنوان لنتاپ نیز شناخته خواهد شد. این پیکاپ، موسوم به مدل جدید پیکاپ هانتر نیز بوده و پلتفرم مشترکی با پژو لندترک دارد. همچنین همانطور که اعلام شد، اکسپلور قرار است با پیشرانه ۲.۰ لیتری T-GDI روانه بازار ایران شود. این پیشرانه با اتصال به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ZF توانایی تولید ۲۳۳ اسب بخار، قدرت و ۳۹۰ نیوتن متر، گشتاور را دارد.

درحال‌حاضر به صورت رسمی مشخص نشده که این خودرو در ایران مونتاژ می‌شود یا به صورت وارداتی در دسترس قرار می‌گیرد. از رقبای این پیکاپ، باید به فوتون تانلند G۷، مکث کلوت اتوماتیک، کی ام سی T۹، کینگ لینگ تاگا، جی ام سی VIGUS ۷ PLUS، بهمن زد ایکس G۹ و… اشاره داشت.

پیکاپ-چانگان-اکسپلور-3

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    برای رضای خدا یادتون میدم چطور یک خودرو را معرفی کنید.سخن من با مدیران کشور هستش که باید از دبیرستان دوباره آموزش ببینن.بعداز معرفی حجم موتور وقدرت آن باید به ابعاد رینگ ولاستیک بپردازید.گرچه بی سوادتر از آن هستید که بعداز فهمیدن به آن عمل کنید.

  • قدرت طهماسبی

    قیمت گذاری خودرو در ایران خیلی وحشتناک و بالاست نجومی و بیش از حد

  • علی

    خخخخخخخخخخخخ
    تبریک
    یک آشغال دیگه.
    بودویین ثبت نام.

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها