خودرو | سامانه یکپارچه سازی | خودروهای داخلی

منتظر واردات این خودروهای خاص باشید / فقط بیماران سوار این خودرو می شوند

لازم است گمرک با تسریع در فرایند قانونی، نسبت به تسهیل و روان سازی در ترخیص آمبولانس‌های مدرن وارداتی موجود در گمرکات اقدام و نتیجه گزارشات خود را در این زمینه اعلام کند.

منتظر واردات این خودروهای خاص باشید / فقط بیماران سوار این خودرو می شوند

آمبولانس، وسیله ایمنی حیاتی است که برای اورژانس و انتقال افراد مصدوم یا بیمار به مراکز درمانی به کار می‌رود. این وسیله مجهز به تجهیزات پزشکی اورژانسی مانند تجهیزات اطلاعات پزشکی، دستگاه‌های نظامی زنده‌بودن و امکانات اورژانسی دیگر می‌باشد. آمبولانس‌ها عمدتاً با سرعت و کارآمدی به مناطق حوادث می‌رسند و توسط تیم‌های پزشکی مجرب عملکرد می‌کنند تا به مریضان در شرایط اورژانسی فوری کمک رسانند و آنها را به مکان‌های درمانی مناسب منتقل کنند.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران دستور ترخیص آمبولانس‌های وارداتی در گمرکات را به مدیران کل استاندارد در استان‌های مرزی ابلاغ کرد.

 از سازمان استاندارد، مهدی اسلام‌پناه در جلسه راهبردی کمیته تخصصی مدارک سیستم مدیریت کنترل کیفیت که با حضور معاونان و مدیران ستادی و مشارکت مجازی مدیران کل استانی برگزار شد، بر ارتقای سطح امدادرسانی در کشور با بهره گیری از آمبولانس‌های مطابق با استانداردهای روز دنیا تاکید کرد.

وی اظهار داشت: لازم است گمرک با تسریع در فرایند قانونی، نسبت به تسهیل و روان سازی در ترخیص آمبولانس‌های مدرن وارداتی موجود در گمرکات اقدام و نتیجه گزارشات خود را در این زمینه اعلام کند.

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها