سپهر خلجی: دولت سیزدهم در مقابله با فساد گام های بلندی برداشته است

رییس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: دولت در حوزه مقابله با فساد در گلوگاه ها و شفاف سازی امور، قدم های بلندی برداشته که از جمله آنها حذف امضاهای طلایی است.

سپهر خلجی: دولت سیزدهم در مقابله با فساد گام های بلندی برداشته است

سپهر خلجی رییس شورای اطلاع رسانی دولت در نشست با فعالان  رسانه ای و مدیران رسانه های استان عنوان داشت: با تبیین اقدامات دولت سیزدهم در حوزه مقابله با فساد، گفت: دولت در حوزه مقابله با فساد در گلوگاه ها و شفاف سازی امور، قدم های بلندی برداشته که از جمله آنها حذف امضاهای طلایی است، در گذشته یک نفر برای گرفتن مجوز ۲ سال می دوید اما امروز این چیزها را شاهد نیستیم.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت، عدالت محوری از اولویت های دولت سیزدهم دانست و گفت: یارانه حمایتی کودکان ۶ ماه تا ۶ ساله و افزایش سهم دهک های پایین جامعه برای حضور در مدارس سمپاد یا استعدادهای درخشان که موجب تغییر سرنوشت محروم ترین افراد جامعه می شود، تنها گوشه ای از این رویکرد عدالت محور است.

وی در ادامه عنوان داشت: روابط عمومی ها باید جریان ساز باشند اظهار داشت: این ضعف مربوط به دولت فعلی نیست و سنگ بنای آن از قبل کج گذاشته شده اما در این دوره تلاش می شود تا از این مسیر اشتباه خارج شده و آنرا درست کنیم چرا که دیگر وقت کافی نداریم، بیش از چهار دهه از عمر انقلاب گذشته و باید شاهد اصلاح این حوزه باشیم که کار سخت و زمان بری است.

وی با بیان اینکه در همین راستا امروز در شورای اداری همدان مصوبه شد تا با دستور استاندار، روابط عمومی دستگاه های اجرایی این استان ظرف مدت یک ماه مورد بازبینی قرار بگیرند و در صورت نیاز به تغییر و جابه جایی، این کار حتما صورت گیرد.

خلجی در بخش دیگری از صحبت های خود با ذکر اینکه برخی مدیران در انتخاب روابط عمومی ها دچار اشتباه می شوند، افزود: روابط عمومی دستگاه ها باید طراح عملیات رسانه ای باشند، پیوست رسانه ای و رویداد ایجاد و اجرا کنند.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت با بیان اینکه برخی مدیران فکر می کنند مسوولیت حوزه رسانه با آنان نیست در صورتی که طبق آیین نامه دولت مدیر دستگاه خودش مسوول حوزه اطلاع رسانی است، افزود: اگر مدیر درک درستی از رسانه نداشته باشد و فرد متناسبی در حوزه روابط عمومی نگمارد ، دچار مشکل خواهد شد.

خلجی افزود: در برخی نقاط برای انعکاس دستاوردهای دولت و نظام نیازمند رویدادسازی و کمپین سازی هستیم، مثلا در پروژه آبرسانی از سد تالوار به همدان که در دولت سیزدهم به نتیجه رسیده و کار عظیمی بوده است باید این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/

منبع: برنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    دولت رئیسی از سال 1400 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه نمایندگان مجلس 100 درصد فقط عامل اصلی مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور بوده است.

  • ناشناس

    ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    روحانی، رئیسی، هر دو 100 درصد فقط عامل اصلی همه مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور بودن و هستند.

  • اعتراض

    گرفتن وام فقط در یک ساعت!

    1400/02/04 - 13:13

    گرفتن وام فقط در یک ساعت! و این در حالی است که بنده متاسفانه بارها در باره بانک ملی شعبه نسیم شهر رباطر کریم به عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی سابق اعتراض کردم و پیام دادم ولی متاسفانه تاکنون پیگیری، بررسی و رسیدگی هیچ خبری نیست چرا؟

    بانک ملی شعبه نسیم رباط کریم کد 2358

    بانک ملی شعبه نسیم رباط کریم، بازنشستگان تامین اجتماعی را تحریم کرده است که گواهی کسر حقوقی یا ضمانت تامین اجتماعی را قبول نمی کند چرا؟

    چرا با گذشت بیش از 26 ماه هنوز رئیس کل بانک مرکزی و رئیس کل بازرسی بانک ملی ایران بررسی، پیگیری و رسیدگی نکردند و نمی کنند چرا؟

    وام ودیعه مسکن به ۲۲۳ هزار خانوار پرداخت شد/ و این درحالی است که اینجانب محمد میرزابابایی متقاضی وام ودیعه مسکن بنده درسیستم، بانک ملی را انتخاب کردم و پس ازسپری شدن یکماه نوبت دادن با مدارک کامل به همراه ضامن کارمند بازنشته با حقوق 10م به بالا باگواهی کسر ازحقوق به بانک ملی نسیم شهرکد 2358 مراجعه کردم و بعد ازتکمیل پرونده میگوید چون ضامن از بانک رفاه حقوق میگیرد قبول نمیکنیم .باید از بانک ملی حقوق بگیرد و جوازکسب وچک هم قبول نمیکنیم …مردم ازکجا ضامنی پیدا کنند که دقیقا ازبانک ملی حقوق بگیرد؟ پیش رئیس شعبه هم رفتیم قبول نکرد. پس چرا همسایه ما با همین آقای ضامن وام ودیعه از بانک سپه گرفت؟! چرا آنقدرسنگ اندازی میکنند وحرف آخر را اول نمیزنند؟ یکباره بگویند وام نمیدهیم مردم را اذیت نکنید با توجه به اینکه ضامن پدرم بود وبازنشسته مخابرات میباشد.! برای بانک ملی و رئیس شعبه جای شرم وتاسف دارد که 15میلیون ودیعه مسکن را به من مستاجر ندادند.

    درضمن پدر من 27 ماه سابقه درجبهه در سال 63 الی 65 در زمان جنگ تحمیلی بوده است و متاسفانه تاکنون هم هیچ گونه ارزشی قائل نیست و نبوده است چرا؟

  • ناشناس

    پرداخت 11 وام قرض‌الحسنه به کارمندان یک بانک ثابت کرد که 100 درصد فقط به خاطر بی قانونی در کشور بوده است
    و این در حالی است که بنده بازنشسته تامین اجتماعی هستم از بهمن ماه سال 1400 تاکنون در مورد پرداخت نکردن وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن توسط بانک ها گلستان و نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه بیش از هزار بار اعتراض کردم ولی متأسفانه هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است.
    و دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هم سکوت کرده اند چرا؟
    كاربر محترم نظر شما دريافت شد و تا ساعتی دیگر قابل مشاهده خواهد بود.





  • ناشناس

    اینها اگر دستشان تو یک کاسه نبود که این مدیر عامل ۳سال تمام است شرکت را ویران کرده واعتراض کارکنان و بازنشسته ها و اعتصاب انها به همه جا پیچیده لااقل این شخص را از مخابرات می کردند بیرون ولی هیچ عکس العملی نشان نمی دهند پس معلومه همشون با همند و حق و حقوق یک عمرکار و تلاش و بدبختی بازنشستگان نابود شد و از بین رفت ولی پارسال دوباره این اقا برای مدیر عاملی انتخاب شد

  • بازنشسته مخابرات منطقه تهران

    بعد از ۳۰ و ۳۵ سال بازنشستگی متأسفانه باید ۳۰ و ۳۵ سال هم به دنبال حق وحقوق پایمال و ضایع شد خود باشیم

  • ناشناس

    کارنامه مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران قابل دفاع نیست و از ۱۸ آذر ماه سال ۱۳۹۹ تاکنون هم نبوده است

  • ناشناس

    دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس متأسفانه تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات کارمندان و کارگران و بازنشستگان شرکت های بخس خصوصی نکرده اند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

  • ناشناس

    مسئولین بانک ها به خوبی می دانند در کشورمان قانون وجود ندارد و به تخلف، عملکرد و رفتار بانک ها هیچ کس بررسی و رسیدگی نمی کند و به خاطر آن بخشنامه بانک مرکزی را در باره پرداخت وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن را از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون عمل، اجرا و رعایت نکردند.
    بازنشسته تامین اجتماعی

  • ناشناس

    در حـال حاضـر وام گیرندگان بـرای گرفتن وام حتـی در تأمین یک ضامن هم دچار مشکل هستند چه رسد به اینکه برخی بانک‌ها بیـش از ۲ ضامن طلب می‌کنند با این وضع خیلی‌ها از گرفتن وام انصراف می‌دهند. چرا مشکل ضامن وام به صورت اساسی حل نمی‌شود؟

  • ناشناس

    شکایت مردم از بانک ها، به دولتی و غیر دولتی ارتباطی و ربطی ندارد چرا دیوان عدالت اداری بررسی و رسیدگی نمی کند به بهانه های مختلف متاسفانه شکایت مردم را رد می کند. از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون چرا کسی نمی تواند وام ۱۰۰ میلیون بدون ضامن بگیرد. و کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟ مگر پرداخت وام ۱۰۰ بدون ضامن در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ به تمام بانک ها و شهرها ابلاغ نشده که وقتی به بانک های مراجعه می کنیم می گویند به ما ابلاغ نشده است؟


    بازنشس

  • بازنشسته تأمین اجتماعی

    بازنشستگان متقاضی وام تأمین اجتماعی را سرگردان کرده‌اند

    با توجه به اعلام مسئولان تأمین اجتماعی برای دریافت وام بازنشستگان به بانک رفاه کارگران به عنوان بانک عامل پرداخت مستمری‌ام مراجعه کردم که گفتند از این وام خبری نیست و اگر وام دیگری می‌خواهی، باید سپرده‌گذاری کنی تا پس از ۶ ماه اگر شرایط‌اش را داشتی، به تو وام پرداخت شود. بعد با کلی هزینه به شعبه تأمین اجتماعی واقع در جنب بیمارستان این سازمان رفتم که پاسخ دادند باید به کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی مراجعه کنم، که در آنجا هم متوجه شدم سایت پرداخت وام به بازنشستگان مسدود شده است!‌ چرا مسئولان تأمین اجتماعی عده‌ای پیرمرد و پیرزن بازنشسته را برای دریافت وام به دنبال نخودسیاه می‌فرستند و قبل از آن که منابع آن را برای تمامی مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی تامین کنند ، خبرش را اعلام می‌دارند؟

    بازنشسته تأمین اجتماعی

  • اعتراض

    کارگران سال ۱۴۰۱ چقدر عیدی می گیرند؟ ۸ میلیون الی ۱۲ میلیون! بازنشستگان تامین اجتماعی سال ۱۴۰۱ چقدر عیدی می گیرند؟ ۱ میلیون ۸۰۰ هزارتومان! آیا این عدالت است.

  • ناشناس

    مقام معظم رهبری بارها تاکید دارند که مسولین حرف مردم را بشنوند متاسفانه کم کاری برخی مسولین موجب اعتراضات شد
    شرم آور و تاسف بار است که رئیس جمهور و رئیس مجلس و رئیس کمیسوین اصل ۹۰ و وزیر ارتباطات متاسفانه تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات بازنشسته های شرکت مخابرات در سراسر کشور نکردند چرا؟

  • ناشناس

    سوال اینجاست که پس چرا مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات درسراسر کشور از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون در دولت، مجلس شورای اسلامی، سازمان بازرسی کل کشور وغیره بررسی و رسیدگی نشده است و همچنان نیز ادامه دارد.

  • ناشناس

    شرم آور و تاسف بار است که مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در این مدت ۲۴ ماه گذشته نتوانست مشکلات بازنشستگان مخابرات را حل کند چرا؟

  • ناشناس


    کارگران سال ۱۴۰۱ چقدر عیدی می گیرند؟ ۸ میلیون الی ۱۲ میلیون! بازنشستگان تامین اجتماعی سال ۱۴۰۱ چقدر عیدی می گیرند؟ ۱ میلیون ۸۰۰ هزارتومان! سوال اینجاست که آیا این عدالت است.

  • ناشناس


    با سلام
    آذر ۱۴۰۲ هم به نیمه رسید خبری از بن خواربار بازنشستگان نشد پس این مخابرات ایران کی میخواهد معوقات بازنشستگان را بدهد!!!!!!!
    رسانه‌ها باید مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات و هم ناتوانی، کوتاهی و سکوت مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس را منعکس کنند

  • ناشناس

    آقای مدیر عامل شرکت مخابرات ایران جناب مجید سلطانی
    آبان ماه ۱۴۰۲ تمام شد پس بن خواربار بازنشستگان را کی واریز میکنید ؟ لطفا اگر نمیتوانید از سمت مدیر عاملی کنار بکشید شاید دیگران بتوانند از عهده این کار بر بیایند ودعای خیر بازنشستگان بدرقه راهت باشد !!!!!!!!!

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها