بازار زیر ذره بین تیتر کوتاه؛

لاکچری ترین مستاجران تهران کجا می نشینند؟

اجاره خانه در محله آجودانیه به ماهی ۲۵۰ میلیون تومان رسیده است.

لاکچری ترین مستاجران تهران کجا می نشینند؟

آجودانیه، نامی که در میان محله‌ های شمالی تهران، همچون نگینی می‌ درخشد، همواره با القابی چون لوکس، اعیان‌ نشین و گران‌ قیمت شناخته شده است. آپارتمان‌ های مدرن، برج‌ های مجلل و پنت‌ هاوس‌ های چشم‌ نواز، در کنار امکانات رفاهی و خدماتی عالی، این منطقه را به مقصدی ایده‌ آل برای ثروتمندان و اقشار مرفه جامعه تبدیل کرده است.

در بازار پر تب و تاب اجاره مسکن در پایتخت، آجودانیه نیز از قافله عقب نمانده و شاهد نرخ‌ های نجومی و سر به فلک کشیده است. دامنه قیمتی در این محله‌ اعیان‌ نشین، بسیار گسترده بوده و از آپارتمان‌ های متراژ پایین با امکانات محدود تا پنت‌ هاوس‌ های لوکس و لاکچری با چشم‌ اندازهای بی‌ نظیر، طیف وسیعی از گزینه‌ ها را پیش روی مستأجران قرار می‌ دهد.

بدون شک، فاکتورهای متعددی در تعیین قیمت مسکن در آجودانیه نقش دارند. متراژ، سن بنا، کیفیت ساخت، امکانات رفاهی، موقعیت مکانی و دسترسی به امکانات عمومی، از جمله مهم‌ ترین این فاکتورها هستند. به طوری که آپارتمان‌ های نوساز با متراژ بالا، امکانات کامل و دسترسی آسان به مراکز تفریحی، آموزشی و درمانی، از قیمتی نجومی برخوردارند.

علاوه بر این، شرایط کلان اقتصادی کشور، نرخ تورم و افزایش روزافزون قیمت ارز، سبب شده است تا بسیاری از سرمایه‌ گذاران، املاک و مستغلات، به ویژه در مناطق شمالی تهران مانند آجودانیه را به عنوان راهی برای حفظ سرمایه و کسب سود، انتخاب کنند. این موضوع، تقاضا برای اجاره و خرید مسکن در این منطقه را افزایش داده و به تبع آن، شاهد رشد چشمگیر قیمت‌ ها در بازار مسکن آجودانیه هستیم.

با این حال، هستند کسانی که با وجود تمایل به سکونت در این منطقه‌ اعیان‌ نشین، به دلیل محدودیت‌ های مالی، قادر به پرداخت اجاره‌ های نجومی آن نیستند. به همین منظور، برخی از مالکان به دنبال مستأجرانی با شرایطی خاص، مانند ارائه چک‌ های ضمانت معتبر و یا پرداخت ودیعه‌ های سنگین، هستند.

در نهایت، می‌ توان گفت که اجاره مسکن در آجودانیه، نیازمند بودجه‌ ای قابل توجه و شرایطی خاص است. با وجود قیمت‌ های سر به فلک کشیده، این منطقه همچنان به عنوان یکی از محبوب‌ ترین و پرطرفدارترین محله‌ های شمالی تهران برای سکونت، به ویژه در میان افراد ثروتمند و اقشار مرفه جامعه، شناخته می‌ شود.

در ادامه جدیدترین قیمت رهن و اجاره مسکن در منطقه آجودانیه را مشاهده خواهید کرد. 

قیمت رهن و اجاره مسکن در منطقه آجودانیه
متراژ  سال ساخت  ودیعه  اجاره 
۱۴۷ ۱۳۸۸ ۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۶۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
۲۲۰ ۱۳۹۰ ۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۶۵٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
۱۳۰ ۱۳۸۵ ۳۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۳۱٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
۲۴۰ ۱۴۰۰ ۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۲۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
۴۰۰ ۱۴۰۳ ۳٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۲۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
۳۰۰ ۱۳۹۸ ۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۱۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان
۱۱۵ ۱۳۹۶ ۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان ۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ تومان

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر