روی کدام ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنیم؟

اطلاعات مندرج در پلتفرم ردیاب هوشمند بلاکچینی سنتیمنت نشان دهنده فرصت خوب ایجاد شده برای برخی ارز ارزهای بازار طی این روزها است.

روی کدام ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنیم؟

این اطلاعات نشان می‌دهند که دستکم برخی از توکن‌های بازار همچون یونی سوآپ و شیبا زیر ارزش واقعی خود در بازار کلید خورده و از ریسک سرمایه‌گذاری کمتری برخوردار هستند. با اینحال، برخی دیگر از ارزها همچون بیت کوین، اتریوم و تانکوین درحال‌حاضر قیمتی بیش از ارزش واقعی خود در بازار داشته که همین امر، ریسک سرمایه‌گذاری این ارزها را افزایش می‌دهد.

گزارش سنتیمنت، ارزهای یاد شده را در محدوده خرید و فرصت (سرمایه گذاری) معرفی کرده و برخی درگیر ارزها همچون دوج کوین و ماتیک را در محدوده خنثی دسته بندی کرده است. لازم به ذکر است، سنتیمنت برای دسته بندی ارزها بر اساس ارزش خرید، از شاخص MVRV استفاده می‌کند که شاخصی مناسب برای شناسایی میزان ریسک سرمایه‌گذاری روی ارزهای مختلف محسوب می‌شود.

بر این اساس، توکن‌های شیبا و یونی سوآپ به ترتیب، ۴ درصد و ۹ درصد زیر ارزش واقعی خود طی هفته گذشته معامله شده که از این گپ می‌توان به عنوان سود بالقوه استفاده کرد. طبق ارزیابی فاکتورهای مختلف، در صورت بازگشت قیمت بیت کوین به اهداف بالاتر، این ارزها قابلیت بازکشت به قیمت حقیقی خود را خواهند داشت.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها