تیتر کوتاه بررسی کرد؛

این قانون جراحی پلاستیک شما را شوکه می کند + جرئیات

یک مادر ژاپنی به دلیل اینکه دختر ۹ ساله‌اش را تحت جراحی پلک قرار داده تا زیباتر شود، مورد انتقاد قرار گرفته است.

این قانون جراحی پلاستیک شما را شوکه می کند + جرئیات

به گزارش تیتر کوتاه - در ژاپن، جراحی پلاستیک برای افراد زیر ۱۸ سال قانونی است، به شرطی که رضایت والدین یا قیم قانونی خود را داشته باشند. طبق گزارشی اخیر از VICE Asia، برخی والدین در واقع فرزندان خود را به انجام عمل‌های زیبایی تشویق می‌کنند تا ظاهر فیزیکی آنها را بهبود بخشند. در یک قسمت از سریال "Deadly Beauty"، این مجله آنلاین به معرفی روتچی و میچچی، به یک مادر و دختر ژاپنی پرداخته که کانال یوتیوبشان بر آرایش و جراحی پلاستیک متمرکز است. برای کمک به زیبایی بیشتر دختر ۹ ساله‌اش، روتچی او را به انجام عمل بلفاروپلاستی، معروف به جراحی پلک دوبل، تشویق کرد.

در ویدئوی VICE، روتچی می‌گوید: "یک دختر نیاز به پلک دوبل دارد. من هرگز دختری با پلک تک ندیده‌ام که به نظرم زیبا باشد. پلک دوبل زیباست. پلک دوبل استاندارد زیبایی است. این را بارها و بارها می‌گویم."

عمل-بلفاروپلاستی

روتچی گفت که از زمان کودکی خود می‌دانست که پلک تک زشت تلقی می‌شود. هر بار که او و خواهرش از محله عبور می‌کردند، همیشه به خواهرش به خاطر چشم‌های بزرگ و زیبایش تعریف می‌شد، در حالی که او به خاطر پلک‌های تکش نادیده گرفته می‌شد. او در سن ۱۸ سالگی جراحی پلک دوبل انجام داد، اما خاطرات کودکی با او ماند و می‌خواست به دخترش یک امتیاز زودهنگام بدهد.

روتچی برای جراحی دختر جوانش ۲۸۵۰ دلار پرداخت کرد، که نیاز به یک برش جراحی بر روی چین‌های پلک او و برش پوست افتاده داشت. این جراحی قرار بود فقط حدود ۲۰ دقیقه طول بکشد، اما به دلیل عوارض، دختر ۹ ساله حدود ۲ ساعت را روی میز جراحی گذراند.

به گفته میچچی، دختر ۹ ساله به VICE گفت که او این جراحی را انجام داد زیرا مردم همیشه به او می‌گفتند که چشم‌هایش "باریک است و به نظر می‌رسد که به مردم خیره شده است". با این حال، او ادعا می‌کند که زندگی‌اش از زمان بلفاروپلاستی خیلی تغییر نکرده است.

روتچی، از سوی دیگر، گفت که مردم همیشه به دخترش تعریف می‌کنند و می‌گویند که حالا بسیار بامزه‌تر به نظر می‌رسد. مادر ژاپنی اضافه کرد که می‌خواهد میچچی در آینده جراحی بینی نیز انجام دهد و اگر او هرگز به اندازه سینه‌اش احساس ناامنی کند، او را به جراحی بزرگ کردن سینه تشویق خواهد کرد.

دیدگاه این مادر درباره جراحی پلاستیک برای دختر جوانش، انتقادات زیادی را به همراه داشته است، هم از سوی عموم مردم و هم از سوی کارشناسانی که معتقدند والدینی مانند او، ناامنی‌های خود را به فرزندانشان منتقل می‌کنند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد