فرق تشک رویا و رویال (تشک رویا بهتر است یا رویال)

امروزه در بازار لوازم خواب انواع تشک ها همچون تشک خوشخواب و تشک رویا وجود دارد که هر یک از آن ها بسته به ویژگی هایشان برای هر فردی می‌توانند کاربرد و کارایی خاصی را داشته باشند.

اگر به دنبال تشکی راحت و با کیفیت هستید توصیه تانیل چوب به شما این است که خود را از خواندن این مقاله محروم نکنید چرا که در این مقاله قصد داریم شما را با دو تشک خوشخواب و رویا را به شما معرفی کنیم و علاوه بر آن قصد داریم که توضیحاتی در خصوص مقایسه تشک خوشخواب و رویا را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا بتوانید مطابق با نیاز و سلیقه خود بهترین انتخاب تشک طبی در تانیل چوب را داشته باشید.

تشک خوشخواب

یکی از بهترین تشک های موجود در بازار که از کیفیت خارق العاده ای برخوردار است، تشک خوشخواب می‌باشد. این تشک همانطور که از نامش پیداست توسط شرکت خوشخواب ساخته می شود که برای ساخت آن از تکنولوژی ها و فناوری های روز دنیا و مواد با کیفیت استفاده کرده‌اند تا در نهایت این تشک بتواند شما را در راستای داشتن خوابی راحت و با آرامش بالا کمک کند.

این تشک با طراحی خاص و منحصر به فردی که دارد با استفاده از فناوری های جدید فوم پلی اتیلن با دانسیته بالا (HDPE)، لایه تفنگی و لایه جاذب صدا ساخته می شود. همچنین، این تشک خوشخواب با دارا بودن سیستم تهویه هوا و لایه حافظه کمپرس شده، به فرد در داشتن خوابی راحت و دل انگیز کمک می‌کند.

تکنولوژی لایه حافظه کمپرس شده موجود در این تشک موجب شکل گیری آن به شکل بدن شما شده و اجازه می‌دهد که در طول شب یا در زمان استراحت بدون دردسر بخوابید. لایه تفنگی موجود در این تشک باعث پخش شدن وزن بدن بر روی سطح تشک شده که در نهایت باعث می شود خوابی راحت داشته باشید.

همچنین وجود سیستم تهویه هوا در تشک خوشخواب باعث می‌شود که از تجمع حرارت در داخل تشک جلوگیری شده و هوای مطبوعی را به داخل تشک منتقل کند.

اگر حدس زده باشید باید حالا بدانید که یکی از ویژگی های بارز این تشک، کیفیت خواب را بهبود می بخشد. از دیگر ویژگی های آن می توان به پوشش خارجی آن اشاره نمود که از جنس الیاف مرغوب با بافتی لطیف و نرم است و به شما حس لطافت و راحتی را می‌بخشد.

تشک رویا

یکی دیگر از تشک های با کیفیت بسیار بالا در بازار لوازم و تجهیزات خواب، تشک های رویا هستند که در زمان ساخت از فناوری ها و تکنولوژی های پیشرفته و مواد با کیفیت استفاده کرده اند تا شما بتوانید خوابی راحت و دل انگیزی را تجربه کنید. تشک‌های رویا از لایه های مختلفی تشکیل شده اند که شامل لایه تفنگی، پوشش بالشتک، فوم پلی اتیلن با دانستیه بالا و لایه جاذب صدا می باشد.

جالب است بدانید که تشک‌های رویا همچون تشک های خوشخواب دارای سیستم تهویه هوا و تکنولوژیMemory Foam است که به داشتن خوابی آرام و راحت کمک می کند. به واسطه این تکنولوژی می‌توانید تشک را به شکل بدن خود تغییر شکل دهید تا هیچ گونه فشاری به بدن خود وارد نشود.

ویژگی های تشک رویا

  1. سیستم تهویه هوا: تشک های رویا دارای سیستم تهویه هوا هستند که هوایی تازه و مطبوع را به داخل تشک منتقل کرده و از تجمع حرارت در داخل تشک جلوگیری می کنند.
  2. لایه تفنگی: لایه تفنگی تشک های رویا باعث پخش شدن وزن بدن بر روی تشک می شود و در راستای خوابی راحت و آرام در طول شب همراهی می کند.
  3. لایه جاذب صدا: این لایه اجازه می دهد تا در محیطی آرام بخوابید یا استراحت کنید.
  4. تکنولوژی:Memory Foam  این تکنولوژی باعث شکل گیری تشک به شکل بدن فرد شده و منجر می شود که در طول 24 ساعت از شبانه روز به شکلی راحت و بدون دردسر به استراحت یا خواب خود برسید.
  5. طراحی زیبا: این نوع تشک ها دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی هستند که می توانند با هر دکوراسیون داخلی سازگاری داشته باشند و زیبایی فضا را دو چندان کنند.

ویژگی های تشک خوشخواب

  1. لایه فوم پلی‌اتیلن با دانسیته بالا (HDPE): با استفاده از این لایه در تشک های خوشخواب می توان به راحتی استراحت نمود و از بروز دردهای عضلانی و مفصلی تا حدامکان جلوگیری کرد. همچنین از ستون فقرات شما محافظت می کنند.
  2. لایه تفنگی: به کمک این لایه در تشک خوشخواب می توان وزن بدن را به طور یکسان بر روی تشک پخش نمود و به هر فردی در راستای خوابی راحت کمک شایانی می کند.
  3. سیستم تهویه هوا: هر دو تشک خوشخواب و تشک رویا دارای سیستم تهویه هوا هستند و می توانند هوای تازه را به خوبی به داخل تشک انتقال دهند و از همه مهم تر از جمع شدن گرما در داخل تشک جلوگیری می کنند.
  4. طراحی با سبکی مدرن: تشک های خوشخواب دارای طراحی مدرن و به سبک امروزی هستند که از آن می توان برای هر دکوراسیون داخلی استفاده نمود. چرا که تشک خوشخواب قابلیت سازگاری با هر دکوراسیون داخلی را دارد.
  5. طول عمر مناسب: تمامی تشک های خوشخواب به دلیل آن که از مواد با کیفیتی ساخته شده اند از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار هستند.

جمع بندی

در این مقاله سعی داشتیم که دو تشک خوشخواب و رویا به همراه توضیحاتی در خصوص مقایسه تشک خوشخواب و رویا را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و متوجه شدیم که استفاده از تشک خوشخواب باعث حفظ سلامتی، خواب بهتر، کاهش نفقاط تحت فشار در بدن و... می شود و تشک های رویا هم به دلیل لایه ها و خصوصیاتی که دارند می توانند در راستای کاهش درد عضلانی و مفصلی موثر واقع شوند.

در نهایت انتخاب با شماست که کدام یک از تشک های رویا و خوشخواب از سایت تانیل چوب را انتخاب کنید. چرا که هر فردی با توجه به نیاز و سلیقه‌اش باید تشک دلخواه خود را انتخاب کند. در صورتی که در زمینه تشک ها سوال دارید می‌توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت تانیل چوب با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

اطلاعات بیشتر:

https://tanilchoob.com/roya-or-royal-mattress/

رپورتاژ
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد