عطر بلو د شنل و تق هرمس – چوبی ترین عطرهای عطرفرید

عطرفرید، تخصصی ترین مرکز خرید اسانس اورجینال در ایران، در این مقاله با مقایسه این دو عطر جذاب و اغواکننده مردانه به شما در پیدا کردن عطری که به بهترین شکل مناسب سلیقه و شخصیتتان باشد کمک می کند.

داشتن یک عطر تلخ روی پوست یا لباس شما می تواند نشان دهنده خیلی از ویژگی های اخلاقی شما باشد؛ روانشناسی عطرها به ما میگوید افرادی که به این طبع عطر علاقه دارند افراد سخت کوش و با انگیزه ای هستند، به همین دلیل هم هست که افراد موفق بسیاری عطر تق هرمس و عطر بلو د شنل را استفاده میکنند.

افرادی که به دنبال شناخت افراد و تشخیص شخصیت و ویژگی های آنها باشند، با استفاده از عطر یک نفر می توانند تا حد زیادی با روحیات آن فرد آشنا شوند؛ و به همین دلیل است که سیاستمداران و افراد مهمی مثل شاه ها و ملکه ها اهمیت زیادی به اینکه چه عطری را برای چه مراسمی استفاده کنند میدهند.     

عطر بلو د شنل و تق هرمس دو نمونه از عطرهای برتر دنیا هستند که از برندهای شناخته شده ی Channel و Hermes معرفی شده اند، دو برندی که همیشه در حوزه فشن و عطر و ادکلن با محصولات با کیفیت خود سر و صدای زیادی بپا کرده اند.

عطرفرید، تخصصی ترین مرکز خرید اسانس اورجینال در ایران، در این مقاله با مقایسه این دو عطر جذاب و اغواکننده مردانه به شما در پیدا کردن عطری که به بهترین شکل مناسب سلیقه و شخصیتتان باشد کمک می کند.

اسانس عطر لاکچری

تق هرمس: معروف ترین عطر از برند لاکچری فرانسوی

در سال 2009 برند معروف و لوکس فرانسوی هرمس (Hermes) محبوب ترین عطر خود به نام تق (Terre) را معرفی کرد. برند هرمس یکی از قدیمی ترین برند عطرسازی در دنیاست که فعالیت خود را 186 سال قبل در سال 1837 آغاز کرد. این برند توسط تیری هرمس (Thierry Hermes) تاسیس شد.

جالب است بدانید اولین فعالیت این کمپانی فروش لوازم جانبی سوار کاری بود! بعد ها به مرور زمان به تولید کیف های دستی، روسری، اکسسوری (accessory) و در نهایت به مد و عطر رسید.

این کمپانی حدودا 115 عطر از سال 1944 تولید کرده که تق هرمس یا ترد هرمس در سال 2006 توانست موفقیت بسیار زیادی بدست آورد، تا حدی که این شرکت ادیشن جدیدی با غلظت پرفیوم آن را معرفی کرد که البته تغییراتی با نسخه اصلی داشت.

* حس و حال عطر تق هرمس

کلمه Terre در زبان فرانسوی به معنای زمین است، شاید علت انتخاب این نام برای این عطر چوبی و با ابهت نیز همین باشد؛ گستردگی و بزرگ، تازگی و سرشار بودن زمین از رایحه های طبیعی و تازه همگی صفاتی هستند که علاوه بر سیاره ما، برای این عطر هم مناسب هستند. حسی که با اولین اسپری از این عطر به شما دست می دهد نیز مشابه همین طراوت و تازگی نامش است؛ عاشقان این عطر حتما با این حرف موافقت می کنند.

خرید عطر تق هرمس برای افرادی که می خواهند روز پر هیاهو و شلوغی داشته باشند مناسب نیست، چرا که نت های آرامش بخش آن بیشتر به درد کسانی می خورد که به دنبال استراحت روح و روانشان هستند و می خواهند از شلوغی شهر به جایی آرامش بخش بروند.

- بررسی هرم بویایی عطر تق هرمس

اسانس عطر تق هرمس در اولین رایحه خود دقیقا مطابق ادو تویلت شرکت سازنده از نت های مرکباتی و میوه ای استفاده می کند. با اولین اسپری از این عطر می توانید شیرینی و بوی پرتقال و گریپ فروت را به راحتی از آن دریافت کنید. رایحه این دو نت در کنار خنکی عطر یک حس آرامش وصف نشدنی به شما و اطرافیان خواهد داد.

پس از گذشت مدتی که نت های ابتدایی کمرنگ تر شدند، نت های میانی که تشکیل شده از فلفل و گل شمعدانی است جای آنها را می گیرند. گل شمعدانی و فلفل ترکیبی است که فکر نمیکنید بوی جالبی به شما بدهد، اما در تق هرمس این دو عنصر به شکل هنرمندانه ای ترکیب شده اند که با تضاد جالب خود باعث یک تغییر قوی در روحیه شما می شوند.

نت های میانی Terre Hermes تا مدت طولانی با شما همراه خواهند بود و پس از آن با جایگزینی رایحه سدر، علف وتیور و گیاه پاتچولی، نت های پایه این عطر از راه می سند و حس و حال گیاهی و علفی این عطر را ایجاد کرده و همچنین رایحه چوبی آن را احیا میکنند.

اسانس عطر تق هرمس مردانه Hermes Terre d’Hermes

در یک نگاه کلی میتوان نت های تشکیل دهنده این عطر را به شکل زیر دسته بندی کرد:

  • پرتقال و گریپ فروت
  • فلفل سیاه و گلی شمعدانی
  • خس خس، بنزوئین، سدر و نعناع

* عطر هرمس مناسب کیست

این عطر اول از همه مناسب کسانی است که به روایح چوبی علاقه دارند چرا که تق هرمس یک عطر تلخ، تند و چوبی از خانواده بویایی سرخس ها می باشد و اگر به بوی چوب علاقه داشته باشید، محال است بتوانید به راحتی از کنار آن عبور کنید.

بعد از آن باید گفت که این عطر یک حس و حال آرام بخش به صاحب خود می دهد، بنابراین مناسب مردانی است که می خواهند در آرامش و به دور از شلوغی و ازدحام شهر سپری کنند. اگرچه محبوبیت این عطر به حدی است که خانم های زیادی هم مایل به استفاده از آن هستند.

- قیمت عطر تق هرمس  

قیمت عطر تغ هرمس در بازار امروز، مطابق اسفند 1401، حدودا بین 4 میلیون و 400 تا 8 میلیون و 300 هزار تومان متغیر است و بستگی به غلظت و فروشگاهی که از آن خرید می کنید دارد. با این حال، اسانس عطر تق هرمس در عطرفرید در 3 کیفیت مختلف از 10 تا 29 هزار تومان برای هر میل ارائه میشود:

  • کیفیت خوب
  • کیفیت پرفیوم خالص
  • کیفیت تاپ گرید

 شما عزیزان میتوانید با مراجعه به Atrefarid.com عطر خود را در شیشه های 10 تا 100 میل سفارش دهید.

عطر بلو د شنل

کمپانی شنل یا شانل در سال 1910 فعالیت خود را در فرانسه آغاز کرد و از آن زمان عطرهای بسیار مشهوری در دنیا منتشر کرده است که خط تولید عطرهای بلو Bleu جزء موفق ترین محصولات آن بوده است.

Bleu de Chanel یک محصول تلخ و سرد است که در سال 2010 توسط این کمپانی معرفی شد و به دلیل موفقیت بالا و فروش عطر بلو د شنل، این کمپانی تصمیم گرفت نسخه ادو پرفیوم این عطر را در سال 2014 روانه بازار کند.

* حس و حال عطر بلو د شنل

 بلو شانل مثل عطر تق هرمس در گروه بویایی چوبی قرار می گیرد و در کنار این حس و حال چوبی، حال و هوای شرقی آن را نیز میتوانید به خوبی احساس کنید. این عطر برای روزهای گرم پیش رو یکی از بهترین انتخاب هاست.

این عطر در مقایسه با تغ هرمس پخش بوی کمتری دارد، اما می تواند توجه اطرافیان شما را به خوبی به خود جلب کند.

- بررسی هرم بویایی عطر Bleu de Chanel

پس از خرید عطر بلو د شنل و اولین اسپری از آن نت های گیاهی ناشی از نعناع و گیاه درمنه اطراف شما را احاطه میکند. این دو رایحه در کنار روایح مرکباتی ترنج و پوست لیمو به شما یک انرژی تازه برای ادامه روز میدهد.

پس از گذشت مدتی نوبت به نت های میانی می رسد که در بین آنها بوی آناناس خود را به خوبی نشان میدهد، عنصری که هر عطرسازی از آن برای عطرهای مردانه استفاده نمیکند چون بسیار ریسکی است. اما بلو شنل توانسته در کنار تلخی اسطوخودوس و شمعدانی جذابیت ویژه ای برای آن ایجاد کند.

در آخر پس از سپری کردن مدتی طولانی با این نت ها نوبت به روایح پایانی میرسد که در آن از چوب صندل، ایزو سوپر، عنبر، لوبیا تونکا و سدر استفاده شده است تا حس و حال چوبی آن را مجددا زنده کند.

در یک نگاه کلی نت های تشکیل دهنده بلو د شانل شامل:

1.   گیاه درمنه، پوست لیمو، نعناع، ترنج،

2.   آناناس ،اسطوخودوس، شمعدانی، نت‌های سبز

3.    چوب عنبر سدر، ایزو سوپر، لوبیا تونکا، چوب صندل سفید ‌

* بلو د شنل مناسب کیست

اگر به دنبال عطری باشید که بتوان آن را در هر چهار فصل سال استفاده کرد، بلو شنل یک گزینه ایده آل، خوشبو و نشاط آور است که می توانید آن را هم در سرمای زمستان و هم در گرمای تابستان زده و از آن لذت ببرید.

این عطر بیش تر مناسب آقایان است و کمتر شاهدش هستیم که خانم ها نیز از آن استفاده کنند.

* قیمت عطر بلو د شنل

  بلو شانل نسبت به عطر تق هرمس قیمت بالاتری دارد و امروز میتوان آن را بین7 تا 10 میلیون تومان در بازار خریداری کرد. عطرفرید مفتخر است که با کیفیت ترین اسانس عطر اورجینال ایران را در فروشگاه خود با بهترین قیمت ارائه می کند.

شما عزیزان می توانید اسانس بلو د شنل را با قیمت 10 تا 29 هزار تومان از وب سایت عطرفرید خریداری نمایید.

اسانس عطر بلو د شنل مردانه Chanel Bleu

اسانس عطر تق هرمس و بلو د شنل در عطرفرید

اسانس عطر لاکچری بهترین جایگزین برای خرید عطرهای شرکتی با قیمت های نجومی است و در این مقاله با مقایسه عطر تق هرمس و عطر بلو د شنل شما عزیزان را با عطر چوبی منحصر به فرد معرفی کردیم. در صورت تمایل به سفارش این محصولات پر طرفدار می توانید به وب سایت عطرفرید (Atrefarid.com) مراجعه نموده و اسانس مدنظر خود را تهیه نمایید.

 

رپورتاژ
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها