آگهی عجیب برای حضور در پارتیهای شبانه مشکوک
به تازگی آگهیهایی عجیب باب شده که در نوع خود بیسابقه هستند.
به تازگی آگهیهایی عجیب باب شده که در نوع خود بیسابقه هستند، آگهیهایی که مربوط به میهمانی های شبانه و یا دورهمی های دوستانه است.
این روزها دیگر بسیاری از مردم برای خریدهای روزمره به خوشان زحمت بیرون رفتن از منزل را نمی دهند و حتی بیشتر خریدهای سوپر مارکتی را هم از طریق سایتهای فروش اینترنتی انجام می دهند.
با این حال در برخی از سایتها آگهیهای عجیبی منتشر میشود که در فضای مجازی دست به دست میچرخد، در بعضی از این آگاهیهای عجیب و هنجار شکن با کلیدواژههای خاص برای درخواست رابطههای جنسی با عناوین مختلفی همچون مدلینگ، منشی، خانم جهت امور منزل، ماساژور، لباس زیر زنانه و یا میز بیلیارد، پارتنر مطالعه و کفش مجلسی زنانه با قیمت توافقی به چشم میخورد.
در واقع برخی از عوامل باندهای فساد با توجه به حضور گسترده و قابل توجه کاربران فضای مجازی در سایتها و سرویسهای اینترنتی از بسترهای رایگان اینگونه سایتهای تبلیغاتی استفاده کرده و جهت بازاریابی و گسترش شبکه فاسد خود بهره میبرند؛ در این میان هستند افرادی که تبلیغات عجیب در قالب یک جرم را به راحتی و بدون هیچ نظارتی انجام میدهند.
ماجرای فروش کفش زنانه یکی از این موارد بود، که کاربران سودجو در سایت دیوار با ارائه فروش یک کفش جلو باز و استفاده از عبارتهای خاص در تبلیغ سعی میکردند تا خدمات خود را به صورت پنهان ارائه دهند؛ موضوعی که حتی باعث گمراهی برخی از کاربران شده بود بعد از گفتگو یا چت فرد درخواست کننده متوجه میشوند که در واقع منظور از فروش کفش ارائه خدمات جنسی بوده است.
یک نمونه دیگر از این نوع آگهیها مربوط به اجاره سوئیتهای شبانهروزی بود، اغلب این اجاره بهاها به صورت نامتعارف قیمت گزاری شده بودند و بدون هیچ قید و بندی از شناسنامه گرفته تا مدرکی که ملاک دوستی یا فامیلی باشد اجاره داده میشد.
ماجرا به همین جا هم ختم نمی شود و گاهی افراد پا را فراتر از مسائل جنسی نیز گذاشته و تبلیغاتی مانند انجام دعوا یا زورگیری و یا شرخری را نیز در سایتهایی مانند دیوار گذاشته اند.
اما به تازگی آگهی های عجیب دیگری باب شده که در نوع خود بیسابقه هستند، آگهیهایی که مربوط به میهمانی های شبانه و یا دورهمی های دوستانه است. نکته جالب آنکه هیچ یک از این آگهیهای شماره تماس ندارند و یا شماره تماس خود را مخفی کردهاند و فقط از طریق چت میتواند ارتباط برقرار کرد.
برای آنکه بتوانیم سر از کار این افراد در بیاوریم در سایت فراز به چند نفر از این آگهی کننده پیغام فرستادیم، مشخص شد که برای شرکت در اغلب این دورهمیها باید به همراه خانواده حضور داشته باشی، مجالس معمولا ۶ یا ۸ نفره و به ندرت ۱۰ نفره هستند، هیچ کدام درخواست ورودی اولیه نکردند و به صورت رایگان بود، موسیقی، رقص و سرو مشروبات الکلی هم جز برنامه عادی اینها بود.
لازم به ذکر است که این نوع مهمانیها از سالهای گذشته در تهران و سایر شهرها رواج پیدا کرده بود و کم بیش اخباری در مورد پارتیهای زیرزمینی خبرساز شده است اما معمولا در این نوع پارتیها افراد برای حضور باید ثبت نام کامل کرده و پولی را به عنوان ورودی یا خرید تیکت پرداخت کنند.
و در حقیقت در میهمانی که نه مهمان و نه میزبان یکدیگر را نمیشناسند شرکت میکنند و فقط برای ساعاتی دور هم جمع میشوند. این افراد فقط با خرید یک تیکت، وارد یک مهمانی میشوند که نمیدانند قرار است در آن چه اتفاقی بیافتد. به همین دلیل به ابن گونه میهمانیها «تیکپارتی» گفته میشود. اغلب این مهمانیها با تم و سبک خاصی برگزار میشود تا مشتریهای مختلفی را جذب کند و در حقیقت سود آن عاید شخصی می شود که پارتی را برگزار کرده است.
اما در این نوع جدید هیچ مبلغی از کسی دریافت نمیشود و مشخص نیست چه سودی برای برگزار کننده دارد از سوی دیگر نکته عجیب ماجرا دعوت به حضور خانوادگی آن هست که به پیچیدگی آن میافزاید.
صرف حضور در میهمانی یا دورهمی به خودی خود به نظر عاری از اشکال است و گاهی اتفاق میافتد که افراد برای پیدا کردن دوستان جدید یا پر کردن اوقات فراغت خود حاضر به حضور در بعضی از جمعهایی که شناختی از شرکتکنندگان آن ندارند میشوند اما اعلام عمومی آن هم از طریق پلتفرمهای مختص فروش قدری با منطق ناسازگار است.
نظر شما