گزارش لحظه ای:

آخرین روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری / چه کسانی برای ثبت نام آمدند؟

آخرین روز ثبت‌نام کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ۸ صبح دوشنبه ۱۴ خرداد در ستاد انتخابات کشور آغاز شد.

آخرین روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری / چه کسانی برای ثبت نام آمدند؟

پنجمین و آخرین روز ثبت‌نام کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ۸ صبح دوشنبه ۱۴ خرداد در ستاد انتخابات کشور آغاز و راس ساعت ۱۸ به کار خود پایان داد.

در ادامه گزارش لحظه ای ثبت نام کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری را مطالعه خواهید کرد: 

۱۸:۰۰ - پایان زمان ثبت نام انتخابات/درب وزارت کشور بسته شد

 فرایند ثبت نام از داوطلبین شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ساعت ۱۸ روز دوشنبه چهاردهم خرداد ماه به پایان رسید.

۱۷:۵۵ - ثبت نام رفعت بیات، نماینده اسبق مجلس در انتخابات

رفعت بیات، نماینده اسبق مجلس در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

رفعت-بیات

۱۷:۴۷ -  علی نیکزاد نائب رئیس مجلس هم آمد

وزیر سابق مسکن و شهرسازی و نائب رئیس فعلی مجلس برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد.

۱۷:۳۷ - ورود وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به ستاد انتخابات کشور

«سید صولت مرتضوی» وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد.

۱۷:۲۲ -  مهرداد بذرپاش وارد ستاد انتخابات شد

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی وارد ستاد انتخابات برای ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.

 مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم پس از تکمیل فرایند ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهادت سیدالشهدای خدمت را تسلیت عرض می کنم. آمده ام بگویم قرار من با رییس جمهور شهید هنوز برقرار است. شهید زنده است و هنوز خللی در عهدمان ایجاد نشده است. 

وی افزود: سیدالشهدای خدمت به ما آموخت هیچ قول و قراری را فراموش نخواهیم کرد. تعهدات شهید رییسی نباید ناتمام بماند. قول ها و وعده های ایشان با جدیت اجرایی خواهد شد. دولت پیشرفت ایران تمام کننده تمام ناتمام های رییس جمهور شهید خواهد بود. با استفاده از تجارب مجربین و ظرفیت عظیم نیروهای نخبه و جهادی ایران را خواهیم ساخت. امروز جوانان توانمند زیادی در دولت مشغول هستند و در دولت ما تعدادشان افزوده خواهد شد.

۱۷:۰۰ - داوود منظور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

رییس سازمان برنامه و بودجه دولت سیزدهم داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شد.

۱۶:۴۸ -   نیکزاد داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شد

رئیس سابق بنیاد مسکن با حضور در ستاد انتخابات کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

اکبر-نیکزاد-انتخابات

۱۶:۴۵ - ثبت نام عباس آخوندی وزیر دولت روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری

عباس آخوندی وزیر دولت روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. 

۱۶:۴۲- ثبت نام ابراهیم عزیزی در انتخابات ریاست جمهوری

ابراهیم عزیزی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

ابراهیم-عزیزی

۱۶:۰۸ - ثبت نام سید احمد موسوی در انتخابات

سید احمد موسوی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

احمد-موسوی

۱۵:۳۰ - ضرغام صادقی برای کاندیداتوری ثبت نام کرد

ضرغام صادقی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

۱۵:۲۰ - محمدباقر قالیباف برای کاندیداتوری ثبت نام کرد

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

 محمدباقر قالیباف ظهر دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ پس از ثبت نام به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور با گرامیداشت یاد شهید رئیسی و سایر شهدای پرواز اردیبهشت، اظهار کرد: در آغاز، درباره دو نگرانی با مردم سخن میگویم؛ نگرانی اول مربوط به کشورمان، ایران است و نگرانی دوم مربوط به صحنه امروز انتخابات.

وی افزود: نگرانی اول مربوط به همه ماست ما امروز نگران پیشرفت و آینده کشورمان و زندگی فرزندانمان هستیم. همه ما با دقت به شرایط پیچیده کشور نگاه میکنیم و از خود می پرسیم کدام رویکردها باید تداوم پیدا کند؟ کدام باید تکمیل و کدام باید تغییر کند؟ و از همه مهمتر اینکه چه کسی میتواند در این شرایط پیچیده مسئولیت به سرانجام رساندن کارها را بپذیرد؟

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: نگرانی دوم مربوط به صحنه انتخابات است. نگرانی از اینکه جدالهای سیاسی باعث به حاشیه رفتن دغدغه های اصلی مردم و مسئله اقتصاد و معیشت شود، در این عرصه نسبت دشواری کارهای زمین مانده با توانایی ها به درستی محاسبه نشده است و نگاه‌های غیر واقعی به راهکارهای عملی برای حل مشکلات وجود دارد. این نگرانی‌ها دلیلی شد تا جمعی از نخبگان کارآفرینان دانشجویان انقلابی و سایر دلسوزان با شناختی که از کارنامه بنده داشتند، من را برای حضور در انتخابات دعوت کنند.

۱۵:۱۴- ثبت نام هاجر چنارانی برای کاندیداتوری انتخابات

هاجر چنارانی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

هاجر چنارانی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی عصر امروز (دوشنبه) پس از تکمیل فرایند ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران در تشریح مواضع خود اظهار داشت: با توجه به عملکرد سابق خود اطمینان دارم می توانیم با عزم راسخ دولت انقلابی بر پایه آشتی ملی میان احزاب و گروه های سیاسی را تشکیل دهیم. 

وی افزود: اینجانب فرزند انقلاب هستم. با توجه به اینکه پنجاه درصد پتانسیل کشور را زنان را تشکیل دادند آمدم تا برای زنان هم حق مطالبه گری داشته باشیم و در جامعه ما به اندازه پتانسیل مردان، زنان شایسته داریم در حالی که در این سالها کرسی‌ها را کمتر از یک درصد به زنان اختصاص دادیم. 

نماینده سابق مجلس افزود: با توجه به نامگذاری امسال، مشارکت مردم حلقه مفقوده ای است که اکثر دولت ها آن را به فراموشی سپردند و ما آمدیم تا برنامه ریزی اقتصادی توسط نخبگان و بها دادن به ورزش و هنر و آموزش و پرورش را مورد توجه قرار دهیم.

 

۱۴:۳۳ - سید شمس‌الدین حسینی برای کاندیداتوری ثبت نام کرد

سید شمس‌الدین حسینی، نماینده مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

۱۴:۲۰ -مصطفی پورمحمدی برای کاندیداتوری ثبت نام کرد

مصطفی پورمحمدی، وزیر کشور دولت نهم با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

۱۴:۱۰ - اصغر سلیمی برای کاندیداتوری ثبت نام کرد

اصغر سلیمی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

اصغر-سلیم

۱۳:۵۹ - محمد مهدی زاهدی برای کاندیداتوری ثبت نام کرد

محمد مهدی زاهدی، وزیر علوم دولت نهم با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

۱۳:۴۵ - علیرضا افشار برای کاندیداتوری ثبت نام کرد

علیرضا افشار، رئیس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاع ملی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

۱۳:۳۸ -  محمدحسن نامی برای کاندیداتوری ثبت نام کرد

محمدحسن نامی، رئیس ستاد مدیریت بحران با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

۱۳:۲۲ - محسن کوهکن برای کاندیداتوری ثبت نام کرد

محسن کوهکن، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

۱۳:۰۸ - محمدعلی وکیلی برای کاندیداتوری ثبت نام کرد

محمدعلی وکیلی، صاحب امتیاز و مدیر مسئول روزنامه ابتکار با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

محمدعلی-وکیلی

وکیلی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در جمع خبرنگاران گفت:

مردم عزیز ایران می دانم خسته از تقلای اصلاح و تمنای تغییر هستید. در گذشته منابع تصمیم ساز بود اما امروز تصمیم ها منابع ساز هستند. بدیهی است روزنه اصلاح با چند تصمیم درست می شود.

تصمیم درست یعنی درس گرفتن از گذشته و نه گفتن به اشتباهات. این کشور نیاز به شنیدن، فهمیدن و دخیل کردن مردم در امور با هر طرز تفکری دارد. باید ایران را از خطر زیست پذیری نجات داد و زمینه واگذاری قدرت به متخصصان را تامین کرد.

۱۲:۵۰ - مهدی شیخ برای کاندیداتوری ثبت نام کرد

مهدی شیخ، نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر شمیرانات و پردیس با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

شیخ پس از تکمیل ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران در تشریح مواضع خود اظهار داشت:

در عرصه اجرا مهمترین امر برای تحقق هر برنامه‌ای مشارکت هر چه بیشتر مردم از طریق شیوه‌های نوین اقتصادی می دانم. در گزینش مدیران ملاک اصلی من برنامه و توان اجرایی آنها خواهد بود.

۱۲:۴۰ - محمد رویانیان برای کاندیداتوری ثبت نام کرد

محمد رویانیان، فرمانده اسبق پلیس راهنمایی و رانندگی، مدیرعامل اسبق باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و رئیس اسبق ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

رویانیان پس از ثبت نام به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار کرد:

من به دنبال ایجاد ایرانی قوی، ملتی قوی با فرهنگی متعالی و اقتصاد پایدار و دانش بنیان هستم.

در نظم جدید جهانی که در حال تغییر و افول نظام اقتصادی سیاسی از اروپا به سمت آسیا در حال گسترش است، باید با تکیه بر مردم بزرگ و تاریخ پویای چند هزار ساله کشورمان ایرانی قوی و نوین در جهان جدید ایجاد کنیم. معتقدم در نظام مدیریتی کشور برای رسیدن به آرمان‌های خود تغییرات ایجاد شود.

۱۲:۲۸ - حسین گروسی برای کاندیداتوری ثبت نام کرد

حسین گروسی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

گروسی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی پس از تکمیل ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران در تشریح مواضع خود اظهار داشت:

عرصه اجرا قطعاً نیازمند افرادی است که بتوانند در حوزه اجرایی تصمیمات صحیح و سریع اتخاذ کنند. بنده افتخار داشتم در سمت‌های اجرایی در خدمت ایران اسلامی باشم. از بخشداری و فرمانداری تا مجلس شورای اسلامی اقدام کردم.

 ۱۲:۲۰- حسن نوروزی برای کاندیداتوری ثبت نام کرد

حسن نوروزی، نماینده دوره هشتم، دهم و یازدهم مجلس با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

نوروزی پس از تکمیل ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران در تشریح مواضع خود اظهار داشت:

پیش از انقلاب در محضر امام راحل بودم. زندانی سیاسی شدم و پس از پیروزی انقلاب در سال ۱۳۵۹ رئیس دادگاه انقلاب قصر شیرین شدم و در همان کسوت به اسارت نیروهای عراقی در آمدم و ۱۱۸ ماه اسیر بودم و پس از آن در دادگستری و سه دوره نمایندگی و ۱۲ سال امام جمعه بودم و تا امروز خدمت کردم.

۱۲:۰۰ محمد وحدتی برای کاندیداتوری ثبت نام کرد

محمد وحدتی، نماینده ادوار مجلس با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

حدتی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر در وزارت کشور، اظهار کرد:

رئیس‌جمهور باید در مقابل ملت موجبات توسعه فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را فراهم کند. امروز با ثبت‌نام خود در سنگر ریاست جمهوری همگام با ملت و با رهبری داهیانه رهبری کشور را در سیاست خارجی با توسعه دیپلماسی بین‌المللی و گسترش ارتباطات با کلیه کشورهای جهان به جز اسرائیل منحوس پیش خواهیم برد.

۱۱:۴۰ - اسحاق جهانگیری برای کاندیداتوری ثبت نام کرد

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری در دولت‌های یازدهم و دوازدهم با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

جهانگیری پس از ثبت نام به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد:

مردم ایران همواره در پی آزادی، استقلال، عدالت و پیشرفت بوده‌اند و در تمام این سال‌ها تلاش شده است تا این اهداف محقق شود. علیرغم همه این تلاش‌ها و دستاوردهایِ حاصله، امروز، نتیجه رضایت بخش نیست، و روشن است که کشور در شرایط پیچیده، و مردم در وضعیت سختی قرار دارند.

۱۱:۲۰ -  اردشیر مطهری برای کاندیداتوری ثبت نام کرد

اردشیر مطهری، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

اردشیر-مطهری

مطهری پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد:

امروز ایران اسلامی نه تنها در منطقه بلکه در مناسبات بین‌المللی اثرگذار است و مشکلات کشور غالبا در داخل و معطوف به مسائل اقتصادی است.

رئیس‌جمهوری هم می‌تواند حضور و مدیریت میدانی تاثیرگذار در جای جای کشور و در بین مردم داشته باشد و هم دولت را مدیریت کند. هم می‌تواند ولایت‌مداری را در حد اعلا پیاده کند و هم از ظرفیت‌های بسیار بالایی که قانون اساسی در اختیار رئیس‌جمهور و دولت قرار داده بهره ببرد.

۱۱:۱۰ - وحید جلال‌زاده برای کاندیداتوری ثبت نام کرد

وحید جلال‌زاده، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

جلال‌زاده پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم ایران در شرایط کنونی چشم به راه دولتی هستند که بتواند بر اساس میثاقی که با ملت خواهد بست، پیشرفت همه جانبه و قابل لمسی بویژه در وضعیت رفاهی و معیشتی جامعه صورت دهد؛ در عدالت گستری، توزیع برابر فرصتها و مقابله با مفاسد اقتصادی و رانت خواری، هر گونه مماشات و تعارفی را کنار گذاشته، برای تقویت هر دو بعد هویت و فرهنگ ملی و دینی ایران بکوشد و سیاست خارجی فعال، عزتمندانه و در امتداد واقعیات داخلی را بکار گیرد.

۱۱:۰۸- علی آذری برای کاندیداتوری ثبت نام کرد

علی آذری، نماینده ادوار مجلس با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

آذری پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: عرصه‌های مختلفی برای خدمت در دولت وجود دارد و ما نیز به دنبال این نیستیم که رئیس‌جمهوری را انتخاب کنیم که به تمام علوم عالم باشد.

۱۰:۵۰ - محمدرضا اسکندری برای کاندیداتوری ثبت نام کرد

محمدرضا اسکندری، وزیر جهاد کشاورزی دولت نهم با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

اسکندری پس از ثبت نام به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه همه شرایط کشور شرایط حساسی است، اظهار کرد: علیرغم تلاش و خدمت دولتهای پیشین و همراهی و حمایت همیشگی و همه جانبه رهبر معظم انقلاب از آنها، کماکان با کاستی ها و کمبودها و مأموریت‌های نیمه کاره و نیمه تمام مواجهیم. این کمبودها و کاستی ها با توجه به ظرفیت هایی که در کشور وجود دارد، ارزیابی شده و قابل تامل است.

ظرفیت های کشور در ابعاد گوناگون در سطح یک تمدن بزرگ تعریف می شود و با نگاه تحولی و تعاملی به سمت رفع کمبودها و جهش برای اعتلای همه جانبه ایران اسلامی قدم برخواهیم داشت.

۱۰:۱۰ - حمید کریمی برای کاندیداتوری ثبت نام کرد

حمید کریمی، نماینده دوره چهارم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ایلام با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

کریمی پس از ثبت نام به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد:

بعد از شهادت رئیس جمهور بر اساس تکلیف و احساس رسالت و مسئولیتی که کردم برای ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور حضور یافتم و امیدوارم با توکل به خداوند سبحان اگر توفیق داشتم به عنوان رئیس جمهوری و خادم ملت انتخاب شدم، با برنامه‌های مدون ایرانی سرافراز، قوی و مقتدر بسازیم.

۰۹:۴۰ - علیرضا ورناصری برای کاندیداتوری ثبت نام کرد

علیرضا ورناصری، نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

ورناصری صبح پس از ثبت نام به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور اظهار کرد:

امروز مردم خواسته‌ها و انتظاراتی مبنی بر افزایش کمیت و کیفیت خدمت در زمینه‌ها و سطوح مختلف مدیریتی به ویژه در سطح عالی کشور و همچنین تداوم مبارزه با فساد دارند.

۰۸:۴۰ - ناظمی‌اردکانی برای کاندیداتوری ثبت نام کرد

ناظمی‌اردکانی، وزیر تعاون دولت نهم با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

ناظمی اردکانی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور با گرامیداشت یاد رئیس‌جمهوری شهید، اظهار کرد:

رئیس‌جمهوری شهید به واژه‌هایی مانند خدمت، فداکاری، خستگی‌ناپذیری، هم‌سفره‌شدن با محرومان، سربلندی و عزت معنایی دوباره بخشید.

۰۸:۴۰ - حمیده زرآبادی برای کاندیداتوری ثبت نام کرد

حمیده زرآبادی، نماینده سابق مجلس با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

زرآبادی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد اعظم طالقانی و زهرا شجاعی اظهار کرد:

تلاش‌های مستمر این دو نفر برای اینکه شورای نگهان تفسیری از رجل سیاسی داشته باشد، ثمربخش بود و امروز این اتفاق رخ داده است. خود آنان پیش ما نیستند، ولی ما نتایج تلاش‌های آن دو را شاهد هستیم.

امیدوارم روزی در یک انتخابات مردم یک زن را به عنوان رئیس‌جمهوری انتخاب کنند.

۰۸:۳۵ - قاسم جاسمی برای کاندیداتوری ثبت نام کرد

قاسم جاسمی، نماینده سابق مجلس با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

جاسمی پس از ثبت نام به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور گفت:

یکی از دلایلی که به خودم اجازه دادم در انتخابات شرکت کنم این است که من در یک دوره ۴ ساله در مجلس شورای اسلامی حضور داشتم و در دوران نمایندگی مجلس ناظر بر فعالیت دولت بودیم.

۰۸:۱۵ - حجت الاسلام احمد اکبری برای کاندیداتوری ثبت نام کرد

حجت الاسلام احمد اکبری، نماینده ادوار مجلس خبرگان رهبری با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

حجت‌الاسلام اکبری پس از ثبت‌نام در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد:

هدف و ماموریت بزرگ ما رساندن ایران اسلامی به قدرت و رتبه اول جهان در ابعاد اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و دفاعی است و مسئول مستقیم انجام این ماموریت بزرگ شخص رئیس‌جمهور است.

۰۸:۱۲ - حسن کامران دستجردی برای کاندیداتوری ثبت نام کرد

حسن کامران دستجردی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

کامران پس از ثبت نام به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه «من به پاکدستی اعتقاد دارم» اظهار کرد: امروز متاسفانه کارچاق کن‌ها بروز و ظهور دارند و هنوز هم کسی نتوانسته آنطور که باید با آنها مقابله کند؛ بر همین اساس نیز پاکدستی در چینش افراد بسیار مهم است.

۰۸:۱۰- حسن سبحانی برای کاندیداتوری ثبت نام کرد

حسن سبحانی، نماینده دوره‌های پنجم، ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

سبحانی پس از ثبت نام به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، گفت:

الزام به اعمال ریاست قوه مجریه را صرفاً از مسیر حداقل اجرای همه اصول قانون اساسی، تنها راه مسالمت آمیزی می‌دانم که می‌تواند مشروط به همدلی و همراهی مردم صبور ایران طی یک برنامه منضبط و نفسگیر میان مدت، نرخ رشد تخریب منجر به عدم تعادل‌های موجود کشور را مقدمتاً کاهش و سپس کنترل نماید.

۰۸:۰۵ - الیاس نادران برای کاندیداتوری ثبت نام کرد

الیاس نادران، نماینده دوره‌های هفتم، هشتم، نهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای داوطلبی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

نادران پس از ثبت نام به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: ۲۰ سال در انتخابات‌های مختلف به عنوان مشاور اقتصادی نامزدها به آنها توصیه‌های داشتم، اما متاسفانه در عمل به توصیه‌ها و سیاست‌های راهبردی عمل نشد، اقتصاد کشور به نقطه‌ای که باید، نرسید بر همین اساس احساس وظیفه کردم تا خودم آستین بالا بزنم و در راه خدمت به مردم عزیز ایران وارد صحنه شوم.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر