چراغ سبز آمریکا برای حمله به لبنان

کانال ۱۴ رژیم اسرائیل گزارش داد که نتانیاهو از آمریکا برای عملیات علیه حزب‌ الله لبنان تاییدیه دریافت کرده است. ‌‌‌ ‌‌‌

چراغ سبز آمریکا برای حمله به لبنان

بنیامین نتانیاهو بعد از بیش از هشت ماه جنایت بی امان و کشتن بیش از چهل هزار زن و کودک نتوانست خواسته اصلی جامعه افراطی صهیونیست ها یعنی نابودی حماس را بدست بیاورد و حالا در منجلابی فرو رفته که هر روز دارد به اعتبار رژیم کودک کش صهیونیستی در جامعه بین المللی لطمه وارد می کند و آن را بی اعتبارتر می کند .

رژیم جنایت کار صهیونیستی برای برون رفت از فشار بین المللی برای کشتار بی رحمانه یا باید شکست را بپذیرد یا باید دامنه جنگ را گسترش بدهد تا بتواند چشمان جامعه جهانی را با درگیر کردن از جنایات و شکست صهیونیست ها دور نگه دارد . 

بعد از واقعه ورزشگاه مجدال شمس حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای قاطعانه دست داشتن در این حادثه را رد نمود اما رسانه ها و مقامات رژیم صهیونیستی در اقدامی هماهنگ این حادثه را بدون دلیلی به حزب الله لبنان مربوط دانستند . 

بر اثر سقوط پهپاد پرتاب شده از  جولان، ۶ صهیونیست کشته و ۵ صهیونیست به شدت مجروح شدند. در همین رابطه بن گویر وزیر امنیت ملی اسرائیل اعلام کرد ، از نخست‌ وزیر می‌خواهم فورا جنگ علیه حزب‌الله را آغاز کند. همچنین 

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد حزب الله را فلج خواهیم کرد و به موازات رجز خوانی های مقامات صهیونیستی که گویا فرصت طلایی برای برون رفت از منجلاب ایجاد شده پیدا کردند ، منابع عبری نیز اعلام کردند ، رژیم صهیونیستی در حال آماده کردن تمامی سامانه پدافندی خود در برخی پایگاه های نظامی است . 

این تهدیدات مقامات صهیونیستی در حالی است که برخی کارشناسان اسرائیلی معتقد هستند این برخورد حاصل سامانه پدافندی خود صهیونیست ها بوده است اما گویا سناریوی امروز برای شروع جنگ است . نتانیاهو توانسته چراغ سبز از آمریکا برای جنگ علیه لبنان را دریافت نماید . 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • حسن

    مرگ بر اسرائیل

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر