فروپاشی اسرائیل قبل از واکنش جدی ایران!

یک هفته است که شهرک نشینان غاصب صهیونیستی مجبور شدن با موتور برق و باکس های آب و غذا که بعد از هجوم بردن به فروشگاه های مواد غذایی، تهیه کردن، ترسان و لرزان در پناهگاه ها مخفی بشن!

فروپاشی اسرائیل قبل از واکنش جدی ایران!

به گزارش تیتر کوتاه ، شارون ایدان افسر بازنشسته و خبرنگار مشهور صهیونیست می گوید : در حال حاضر بحران برای اسرائیل پیچیده‌تر می‌شود؛ دومینوی لغو پروازها به اسرائیل به دلیل حمله ایران در حال افزایش است و 20هزار اسرائیلی سرگردان هستند!

اسرائیل یک آشفتگی بزرگ که در روزهای آینده بدتر می‌شود را تجربه می‌کند؛ سوال بزرگ اینست که سرانجام چه می‌شود؟!

 در همین حال خبرنگار اسرائیلی اینترنشنال نیز در تحلیل نتیجه حمله ایران به سرزمین های اشغالی می گوید ، امکان دارد صدها موشک به سوی اسرائیل شلیک شود و تا سه روز برق در شهرهای شمالی قطع شود، در سیستم آبرسانی اختلال چند روزه‌ای پیش بیاید، سامانه تلفن‌های همراه و ثابت دچار اختلال شوند؛ نزدیک چهل درصد از مردم نتوانند در سر کار حضور پیدا کنند.

جکسون هینکل، فعال مجازی آمریکایی و ضد صهیونیست نیز در واکنش به سقوط بازارهای مالی جهانی یکی پس از دیگری در پی اقدام قطعی ایران در تنبیه «اسرائیل» نوشت: ایران هنوز یک موشک هم شلیک نکرده، ولی جهان در حال فروپاشی است.

 وقتی بازار سرمایه و بورس آمریکا در وضعیت  نزولی بی سابقه قرار گرفته و کارشناسان اقتصادی جهان زیان۲/۹ تریلیون دلاری رو بعد از تهدید ایران اعلام کردن!

وقتی آمریکا مجبور است برای انتقال ناوهای جنگی و هواپیماهای غول پیکر و جنگنده ها به منطقه میلیونها دلار هزینه صرف کند!

 وقتی فرودگاه های رژیم صهیونیستی به حالت تعطیل و نیمه تعطیل در آمدن و پروازها یکی پس از دیگری در حال کنسل شدن است!

وقتی دیگه هیچ صهیونیستی حاضر نیست به سرزمین های اشغالی برای اسکان مهاجرت کند و مهاجرت معکوس چند برابر شده و بیشتر شهرها خالی از سکنه شده!

وقتی بنا به گفته خودشون تا امروز بیش از ۵۰۰ هزار شهرک نشین که با وعده امنیت پا به این سرزمین اشغالی گذاشتن از اونجا خارج شدن و همچنان در حال خروج هستند! 

وقتی موساد، ساختمون مرکزی خودش رو از ترس تخلیه میکند ! 

وقتی کارخانه ها و بنادرشون دستور توقف فعالیت دریافت کردن و از چرخه فعالیت و تولید خارج شدن!

وقتی ذلیلانه چندین کشور رو واسطه قرار میدن که جلوی اقدامات بعدی ایران اسلامی گرفته بشود  و جرات اعتراف و اذعان به جنایتشون رو ندارند! 

همه این موارد یعنی ایران حمله کرده و فقط باید دقت کرد .

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر