پلیس راهور | هوای تهران

این خودروها تا آخر هفته حق تردد در شهر را ندارند / لزوم اخذ معاینه فنی برای این خودروها

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تردد کامیون‌ها در سطح شهر تهران تا آخر هفته ممنوع شد و این ممنوعیت شامل حال میکسرها نمی‌باشد.

این خودروها تا آخر هفته حق تردد در شهر را ندارند / لزوم اخذ معاینه فنی برای این خودروها

آلودگی هوا از عواملی است که ممکن است باعث تعطیلی برخی از فعالیت‌ها شود. به عنوان مثال، در صنعت، در صورتی که غلظت ذرات معلق در هوا به حد بالایی برسد، ممکن است برای حفظ سلامت کارکنان، فعالیت‌ها به‌صورت تعلیقی متوقف شوند. همچنین، در برخی شهرها و مناطق، در صورتی که غلظت آلاینده‌ها به حد بالایی برسد، مانند غلظت پارامتر PM۲.۵ در هوا، ممکن است سازمان‌های مختلف تصمیم به تعطیلی بگیرند تا جلوی ابتلا به بیماری‌های تنفسی و دیگر اثرات منفی آلودگی هوا را بگیرند. در کل، آلودگی هوا می‌تواند تأثیرات شدیدی بر فعالیت‌های انسانی داشته باشد و باید با رعایت استانداردهای مناسب و اقدامات لازم، سلامت عمومی را حفظ کرد.

سرهنگ فیروز کشیر در این باره گفت: با توجه به برگزاری جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، از امروز تا آخر هفته تردد همه کامیون‌ها در سطح شهر تهران ممنوع اعلام گردیده است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: پلیس همانند گذشته با تخلفاتی چون خودروها و موتورسیکلت‌های دودزا که باعث افزایش گازهای آلاینده می‌شوند برخورد می‌نماید.

سرهنگ کشیر افزود: این اعمال قانون‌ها شامل خوردوهایی که معاینه فنی نداشته باشند و حتی خودروهایی که معاینه فنی دارند و وسیله نقلیه آنان دودزا می‌باشد می‌گردد و معاینه فنی این نوع خودروها که دارای نقص فنی موثر هستند توسط پلیس ابطال و می‌بایست دوباره جهت اخذ آن به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند.

منبع: بازار
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها