شهرداری تهران | ایام نوروز | پارک آبی

تبلیغ خاطره انگیز پارک آبی تهران در دهه ۸۰ / مژده تابستانی به تهرانی ها + فیلم

نظر شما درباره راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان پس از ۱۲ سال تعطیلی، در سال ۱۴۰۳ چیست؟

تبلیغ خاطره انگیز پارک آبی تهران در دهه ۸۰ / مژده تابستانی به تهرانی ها + فیلم

پارک آبی آزادگان که در منطقه ۱۵ شهرداری تهران در سال ۱۳۷۴ ساخته و دو سال بعد از آن مورد بهره‌برداری قرار گرفت، امکاناتی برای شنا، موج سواری و سرسره بازی را در این محل برای افراد فراهم کرده بود. در بخش هایی نظیر استخر مواج، دایوهای مرتفع و دریاچه در این پارک توسط مهندسان ایرانی ساخته شده بود که در نوع خود بی‌نظیر بود. در سال ۱۳۹۰ به دلیل خطرناک بودن سرسره‌ها و غیراصولی بودن سازه‌های موجود در این پارک دستور تعطیلی آن صادر شد.

محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ پایتخت در این خصوص گفته است: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مجموعه ورزشی و پارک آبی آزادگان بعد از ۱۲ سال تعطیلی در سال ۱۴۰۳ مجدد با جذب سرمایه‌گذار بازگشایی و آماده میزبانی از شهروندان تهرانی خواهد بود.

چگونه به پارک آبی آزادگان برویم

برای بازدید و دسترسی پیدا کردن به پارک آبی آزادگان چندین راه مختلف پیش روی شما وجود دارد. اگر قصد دارید تا با تاکسی درون شهری به این مکان دسترسی پیدا کنید باید با استفاده از تاکسی های میدان بسیج خودتان را به پارک آبی آزادگان برسانید.

نکته دیگری که باید بدانید این است که شما می توانید با استفاده از تاکسی اینترنتی به سرعت محل دقیق پارک را به عنوان مقصد انتخاب شده و به این مکان دسترسی پیدا کنید.

همچنین در صورت استفاده از خطوط BRT می توان از خط ۳ یا ۷ استفاده کرد و به سمت مسیر این پارک حرکت کرد. هر دو این مسیرها شما را به ایستگاه هایی می رسانند که لازم است تا برای دسترسی پیدا کردن به پارک آبی آزادگان کم پیاده روی کنید.

به منظور استفاده از مترو نیز باید گفت که هیچ ایستگاهی در نزدیکی و در اطراف این پارک آبی خاص و زیبا وجود ندارد و به همین دلیل شما مجبور هستید تا فاصله بسیار زیادی را با استفاده از تاکسی و اتوبوس طی کنید.

به همین دلیل است که پیشنهاد ما این است که به جای استفاده از مترو به سراغ بی آر تی و یا اتوبوس ها و تاکسی های درون شهری رفته و از این گزینه ها استفاده کنید.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشت این است که برای بازدید از این پارک آبی می توانید از خودروی شخصی خود نیز کمک بگیرید، چرا که پارک آبی آزادگان دارای پارکینگ بزرگی بوده و شما می توانید با خیال آسوده خودرو خود را در آن پارک کرده و از این مجموعه دیدن کنید.

مجموعه پارک آبی آزادگان تهران در بزرگراه بسیج ، میدان بسیج ، ۳۰ متری بوعلی ، نرسیده به سه راه افسریه واقع شده است. قیمت بلیت های ورود به این مجموعه نیز به زودی اعلام خواهد شد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها