گفت وگوی تیترکوتاه بامدیر بازاریابی و فروش شرکت سوپرپایپ اینترنشنال:

خلاقیت و نوآوری به سبک سوپرپایپ

یوسفی گفت: هر سازنده ای که بنای شاخصی می سازد یعنی معیارها و ملاک مهندسی را مد نظر دارد، از محصولات سوپرپایپ استفاده می کند.

خلاقیت و نوآوری به سبک سوپرپایپ

پروژه های عظیم ساختمانی همگی نیازمند تاسیسات با کیفیت و استاندارد هستند. هیچ بنای شاخصی را نمی توان دید که به زیر ساخت های تاسیساتی آن بی توجهی شده باشد. این امر مهم در ساخت و سازهای بناهای بیمارستانی از آنجایی که این بناهای عمومی با سلامت و درمان مردم مرتبط است و استانداردهای خاص خود را هم دارد اهمیت دوچندان پیدا می کند.  بسیاری از شرکت های فعال در این حوزه با حضور در نمایشگاه هاسپیتکس تلاش می کنند تا با نمایش گذاشتن محصولات با کیفیت و به روز خود توجه معماران و انجمن های بیمارستان ساز و نهاد مرتبط با ساخت و ساز بیمارستانی را جلب کنند. یکی از شرکت هایی که در این زمینه دست پر به نمایشگاه بیمارستان سازی قدم گذاشته است شرکت سوپرپایپ اینترنشنال است.

به همین سبب با مدیر بازاریابی و فروش این شرکت به گفت و گو پرداختیم:
 

محمد مهدی یوسفی

محمد مهدی یوسفی به خبرنگار تیترکوتاه گفت: شرکت سوپرپایت اینترنشنال در زمینه تامین راه حل های تاسیساتی فعالیت می کند. این شرکت سابقه بیست و شش ساله دارد. ما در زمینه فعالیت های خودمان شرکت شاخص و مرجعی هستیم. از جمله محصولات ما سیستم های لوله کشی، فاضلابی، سیستم های گرمایش و سرمایش و نصب تاسیسات است.

سوپرپایپ

وی جایگاه شرکت سوپرپایپ اینترنشنال در بازار را اینگونه توصیف کرد: هر سازنده ای که بنای شاخصی می سازد یعنی معیارها و ملاک مهندسی را مد نظر دارد، از محصولات سوپرپایپ استفاده می کند. به عنوان مثال بیشتر  بیمارستان ها از محصولات ما استفاده کردند و بیش از ۵۰۰ مرکز درمانی و بیمارستانی را در رزومه خود داریم . اکثر هتل ها نیز از محصولات سوپرپایپ استفاده می کنند.

مدیر بازاریابی و فروش سوپرپایپ اینترنشنال در ادامه افزود: با معرفی نسل جدید لوله‌ها به صنعت تاسیسات کشور، قدم در راه تولید گذاشته ایم. سوپرپایپ اولین شرکتی است که با عملکردی متفاوت، اگر چه لوله و اتصالات تولید می‌کند ولی محصول نهایی برای مشتری «سیستم‌های لوله‌کشی» است. در واقع محصولی که مشتری از سوپرپایپ دریافت می‌کند بسته‌ای است از خدمات و دانش فنی مهندسی و اجرایی، به اضافه‌ تولیدات صنعتی سوپرپایپ.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها