در گفت و گوی تیترکوتاه با کارشناس فنی و فروش گروه صنعتی داطا مطرح شد:

پیشتازی داطا در تولید محصولات آشپزخانه صنعتی

دین محمد گفت:یکی از فعالیت های شرکت داطا، ایرانی و بومی سازی کردن محصولات نسبت به مناطق مختلف است.

پیشتازی داطا در تولید محصولات آشپزخانه صنعتی

تجهیز شدن بیمارستان های نوساز به تجهیزات آشپزخانه به منظور تهیه غذاهای سالم و متنوع برای بیماران و کارکنان بیمارستان یکی از کارهای ضروری در تکمیل پروژه های بیمارستان سازی محسوب می شود. این تجهیزات شامل یخچال، اجاق گاز یا اجاق برقی، فر، ماشین ظرفشویی، ماشین لباس‌شویی و تجهیزات پخت و پز دیگر است. با تجهیزات صنعتی حوزه آشپزخانه این امکان را فراهم می شود که غذاهای مناسب و با کیفیت، تحت نظر کارکنان متخصص آشپزی، برای بیماران و پرسنل بیمارستان تهیه شود.

شرکت های مختلفی در در این زمینه به تولید محصولات آشپزخانه صنعتی می پردازند ودر این زمینه به پیمانکاران ساختمانی در پروژه های عمرانی کمک می کنند. برخی از این شرکت ها با حضور در نمایشگاه هاسپیتکس نیز به نمایش بهترین محصولات خود در این زمینه پرداختند. یکی از شرکت هایی که دست پر به این نمایشگاه پا گذاشت گروه صنعتی داطا  ،مشاور ، طراح و تولید کننده انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی بود.

در ادامه گفت و گوی تیترکوتاه با دین محمد فعال بخش فنی و فروش این گروه صنعتی را از نظر می گذارنید:

این فعال صنعتی درباره نوع فعالیت گروه صنعتی داطا به خبرنگار تیترکوتاه گفت: شرکت داطا از سال ۱۳۲۰ فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم بیمارستانی ، تجهیزات آشپزخانه های صنعتی و لوازم اداری شروع کرده است. شرکت داطا از تجهیزات چهارگانه که شامل آشپزخانه و رخت شور خانه و قفسه بندی و آزمایشگاهی و هتلینگ است. که هر کدام از این بخش ها تخصص و تجارب خاصی نیاز دارد. در طول سال ها فعالیت همکاران و همراهان شرکت داطا در بخش های مختلف از نظر مهندسی و ارتباطات و به روزرسانی و تولید، تلاش خود را کرده اند که نسبت به محصولات و مواردی که توسط مشتری سفارش داده می شود مربوط به اقلیم همان شرکت تولید و شخصی سازی شود. همچنین داطا در پروژه های بیمارستانی و مراکز درمانی بسیاری حضور داشته و تلاش کرده تا در فضای درمان کشور نقش بسزایی داشته باشد.

وی افزود: یکی از فعالیت های مهم شرکت داطا، ایرانی و بومی سازی کردن محصولات نسبت به آب و هوای مناطق مختلف که شامل مناطق گرمسیری و مرطوب و معتدل و خشک  می شود است شرایط اقلیمی در متریال استفاده شده و در تولید محصولات تاثیر گذار بوده و نسبت به تمام تجهیزات بررسی و کارشناسی  انجام می شود. حتی ممکن است مواردی پیش بیاید تا محصولی به درخواست مشتری سفارشی تر و خصوصی سازی تر با ویژگی های مورد درخواست خودش ساخته شود.
 

داطا+هاسپیتکس


دین محمد خاطر نشان کرد: اکثر تجهیزات داطا از بهترین متریال استیل روز استفاده شده است. اما برخی از همکاران و تولید کننده های دیگر گاهی غیر استاندارد کار می کنند و متریال نامرغوب استفاده می کنند. این عملکرد باعث شده متاسفانه دید و ذهن افرادی را هم که به تازگی وارد این حوزه شده و می خواهند با تجهیزات آشنا شوند را منحرف و این فضا را نا امن یا نا مطمئن کنند که کار را برای ما هم مشکل تر می کند.  با توجه به سابقه شرکت داطا، گاهی اوقات به فضا های تولیدی بر خورده ایم که زیرپله هستند،هم از نظر مهندسی و هم از نظر متریال، خدمات و کیفیت پایینی را در اختیار مشتری قرار می دهند.  اما تلاش می کنیم محصولات با کیفیت به دست مشتریان برسانیم.

وی در پایان عنوان کرد: داطا طبق ارگونومی تجهیزات برای بخشی که قطعه قرار است در آنجا نصب شود، فضای اقلیمی و فرهنگی را برای طراحی و تولید محصولات در نظر می گیرد. درباره قیمت محصولات هم  موارد بسیاری وجود دارد که بر روی قیمت نهایی محصول تاثیر گذار است. متاسفانه این مشکل در حوزه قیمت وجود دارد که نوسان  قیمت در بازار و اجناس اولیه باعث می شود تا قرار داد ها با توجه به چیزی که در ابتدا تعیین شده بود با تغییر مواجه شود و ضربه های سنگین و جبران ناپذیری را وارد کند. امیدواریم این مشکل نیز حل شود.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها