در گفت و گوی تیترکوتاه با مدیر فروش شرکت طاها قالب توس مطرح شد:

اولین و تنها تولیدکننده مبدل های صفحه ای در ایران

محمدرضا بادامکی گفت: هر چقدر میزان حمایت ها بیشتر شود می توان بازار بزرگتری را چه در سطح ایران و چه در سطح کشور های اروپایی را ایجاد کرد که منجر به رقابت شود.

اولین و تنها تولیدکننده مبدل های صفحه ای در ایران

 پروژه های بیمارستان سازی هنگامی که از لحاظ سازه ساختمانی و زیر ساخت های مناسب فضای درمانی به مراحل انتهایی می رسد وقت آن می رسد تا پیمانکاران و مشاوران به طور قطعی تر و جدی تری به فکر تجهیز کردن این سازه مهم بپردازند. تجهیز بیمارستان به تجهیزات سیستم های تاسیسات شامل مبدل های حرارتی صفحه ای، اسکید کولر روغن، پکیج تولید آب گرم، سیستم تهویه آب و پساب و... نیز در کنار سایر تجهیزات تاسیساتی و پزشکی از اهمیت خاصی برخودار است.. معمولاً یک تیم تخصصی برای انتخاب و نصب این تجهیزات نیاز است. یکی از شرکت هایی که در هشتمین نمایشگاه هاسپیتکس در این زمینه به نمایش محصولات خود پرداخت شرکت دانش بنیان طاها قالب توس است. این شرکت اولین و تنها تولید کننده مبدل های صفحه ای در ایران است. به همین سبب با مدیر فروش این شرکت به گفت و گو پرداختیم که در ادامه از نظر می گذرانید:

قالب-توس

محمدرضا بادامکی در خصوص تاریخچه فعالیت شرکت دانش بنیان طاها قالب توس (گرید ۱) به تیترکوتاه گفت: شرکت طاها قالب توس از سال ۷۹ پا به عرصه گذاشت و توانست در این مدت محصولی به نام مبدل حرارتی صفحه ای  به صورت مهندسی معکوس را تولید کند که کار اصلی آن سیستم های سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع در صنعت تاسیسات نفت گاز پتروشیمی فولاد و صنایه مختلف است. از جدید ترین فعالیت های شرکت طاها قالب توس می توان به شرکت در پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت خوابی قم ، بیمارستان آتیه غرب اشاره کرد.

وی در خصوص مزایای شرکت در مقایسه با همکاران و شرکت های مشابه گفت : مبدل حرارتی صفحه ای نسل جدیدی از تجهیزات تاسیسات است که جایگزین برخی منابع کلی قدیمی شده و راندمان حرارتی بالا و تعمیرات، نگهداری آسانی دارد. این محصول فضای کمی را اِشغال کرده و نیازی به عایق کاری ندارد، برای تجهیزات سیستم های تاسیسات مثل موتورخانه های مرکزی و بیمارستان ها و مجتمع های اداری، تجاری و مسکونی به دلیل راندمان حرارتی بالا و کم بودن هزینه های موتورخانه بسیار مناسب و تاثیرگذار است.

مدیر فروش طاها قالب توس ادامه داد: شرکت طاها قالب توس در حوزه صادرات با کشور های حوزه خلیج فارس، عراق، پاکستان، ازبکستان، اقغانستان همکاری داشته و از صادرات به مقاصد بیشتر استقبال می کند.

وی درباره اهمیت حمایت دولت در این حوزه گفت: هر چقدر میزان حمایت ها بیشتر شود می توان بازار بزرگتری را چه در سطح ایران و چه در سطح کشور های اروپایی را ایجاد کرد که منجر به رقابت شود.

بادامکی در پایان درباره نمایشگاه هاسپیتکس امسال اظهار کرد: این نمایشگاه تخصصی بسیار عالی است و شرکت طاها قالب توس توانست محصولات جدیدی را در این نمایشگاه ارائه دهد که موجب همکاری و آشنایی با بیمارستان های جدید شد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها