در گفتگوی تیتر کوتاه با رئیس انجمن بیمارستان های خصوصی هرات مطرح شد:

تنوع بالای محصولات در نمایشگاه هاسپیتکس

محمد ظاهر ارشد در خصوص سطح صنعت بیمارستان سازی ایران گفت: سطح صنعت بیمارستان‌سازی ایران به گونه ای است که می‌تواند در این زمینه با سایر کشورهای دنیا رقابت کند.

تنوع بالای محصولات در نمایشگاه هاسپیتکس

صنعت بیمارستان‌سازی یکی از بخش های بسیار مهم برای هر کشور است، زیرا بیمارستان‌ها مکان‌های اصلی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جامعه هستند. این صنعت نقش مهمی در ارتقاء سطح سلامت جامعه ایفا می‌کند، زیرا با ایجاد بیمارستان‌های مجهز و به‌روز، امکان دسترسی به خدمات پزشکی کیفیت‌بالا برای افراد زیادی فراهم می‌شود. همچنین، ایجاد بیمارستان‌های مدرن می‌تواند به ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی کمک کند. به طور کلی، توسعه صنعت بیمارستان سازی نقش مهمی در بهبود کیفیت زندگی و سلامت جامعه دارد.

مشارکت ایران و افغانستان در صنعت بیمارستان‌سازی می‌تواند یک گام مهم در بهبود سیستم بهداشت و درمان افغانستان باشد. ایران به عنوان یکی از کشورهای پیشرو در این حوزه، با ارائه تجربیات و تخصص خود می‌تواند به توسعه زیرساخت‌های بهداشتی در افغانستان کمک کند. این تعامل می‌تواند بهبودی مستقیم در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم افغانستان و نیز تقویت روابط دوجانبه بین دو کشور را به همراه داشته باشد.

از این رو نمایشگاه هاسپیتکس فرصتی برای ارائه جدیدترین دستاوردهای متخصصان صنعت بیمارستان سازی کشور و همینطور برقراری ارتباط میان هیات های تجاری کشورهای مختلف برای ارتقای کیفیت تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی است.

در این راستا در هشتمین نمایشگاه هاسپیتکس با محمد ظاهر ارشد، رئیس انجمن بیمارستان‌های خصوصی هرات به گفتگو پرداختیم.

رئیس انجمن بیمارستان های خصوصی هرات دیدگاه خود نسبت به نمایشگاه هاسپیتکس را اینگونه بیان کرد: در نمایشگاه هاسپیتکس در تمام بخش‌های مربوط به بیمارستان سازی، تنوع بالایی از محصولات دیده می‌شود، به خصوص استانداردهای به روز دنیا در این نمایشگاه رعایت شده است. این نمایشگاه توانسته است تا پکیجی به روز و استاندارد در خصوص صنعت بیمارستان‌سازی در اختیار متقاضیان قرار دهد. این نمایشگاه در خصوص ارائه تاسیسات بیمارستانی و به ویژه تجهیزات بیمارستانی توانمندی بالایی دارد.

محمد-ظاهر-ارشد

وی در رابطه با سطح صنعت بیمارستان سازی ایران گفت: نگاهی که ما به صنعت بیمارستان‌سازی این کشور داریم، کامل و به روز است و طی بازدیدی که از غرقه‌های نمایشگاه داشتیم و بر اساس توضیحات مسئولان شرکت‌های مختلف، می‌توان گفت صنعت بیمارستان‌سازی ایران می‌تواند با صنعت بیمارستان‌سازی سایر کشورهای دنیا رقابت کند.

محمد ظاهر ارشد در ادامه افزود: پیشنهاد مهم به خصوص برای کشورهای همسایه ایران به ویژه افغانستان که مصرف‌کننده است، این است که روابط تجاری محکم تری بین این کشورها ایجاد شود. این موضوع توسط وزات صنعت، معدن و تجارت و اتاق مشترک تجارت و سرمایه‌گذاری افغانستان و ایران و وزارت بهداشت و درمان هر دو کشور انجام می‌شود. ارتباط بین هیات‌های تجاری هر دو کشور، برگزاری نمایشگاه‌ها و سمینارهای علمی و تجاری، می‌تواند روابط تجاری قوی تری بین کشورها ایجاد کند و از فرصت‌ها و محصولاتی که در ایران است و نیازمندی هایی که در افغانستان است، استفاده بیشتری شود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها