برگزاری مراسم روز صنعت و معدن بدون حضور مخبر + تصاویر

بیست‌ و هشتمین مراسم گرامی‌داشت روز ملی صنعت و معدن برگزار شد.

برگزاری مراسم روز صنعت و معدن بدون حضور مخبر + تصاویر

امروز، دهم تیرماه، بیست‌ و هشتمین مراسم گرامی‌داشت روز ملی صنعت و معدن در سالن اجلاس سران با حضور جمعی از مقامات و فعالان اقتصادی برگزار شد. گرمای طاقت‌فرسای سالن، تأخیر در ورود معاونان وزیر صنعت، معدن و تجارت، سخنرانی ‌های طولانی و رفت ‌و آمدهای بی ‌مورد حاضران، از جمله حاشیه ‌هایی بود که بر متن این مراسم غلبه کرد.

بیست‌ و هشتمین مراسم گرامی داشت روز ملی صنعت و معدن که امروز دهم تیرماه، در سالن اجلاس سران با حضور وزیر صمت، نایب رییس مجلس شورای اسلامی، رئیس  و هیات رئیسه اتاق ایران، معاونان وزارت صمت، جمعی از نمایندگان مجلس، سایر مقامات و مسئولان دولتی و فعالان اقتصادی برگزار شد، قرار بود فرصتی برای تجلیل از فعالان این بخش و بررسی چالش‌ ها و فرصت‌ های پیش روی صنعت و معدن کشور باشد.

عدم حضور محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور و سرپرست ریاست جمهوری، در این مراسم یکی از نقاط قابل توجه این مراسم بود. برخی از حاضران این موضوع را بی ‌توجهی دولت به بخش صنعت و معدن تلقی کردند.

با این وجود بیست‌ و هشتمین مراسم روز ملی صنعت و معدن فرصتی بود تا فعالان این بخش گرد هم آیند و به تبادل نظر در خصوص چالش ‌ها و فرصت ‌های پیش روی خود بپردازند.

در ادامه گزارش تصویری این رویداد را مشاهده خواهید کرد: 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها