طلا | قیمت امروز طلا | بازار طلا

افزایش کاذب قیمت طلا در بازار / فعلا طلا نخرید

نادر بذرافشان می‌گوید: میزان افزایش قیمت‌ها دور از انتظار بوده و امکان دارد به صورت حباب و تخلیه باشد. در حال حاضر بازار در تکاپو افزایش قیمت‌ها نیست و بازار خیلی ملتهب است.

افزایش کاذب قیمت طلا در بازار / فعلا طلا نخرید

قیمت طلا در هفته اخیر با روند رو به رشد عجیبی روبرو شد. برخی از مردم نیز با نگرانی که از افزایش بیشتر سکه و طلا داشتند تمایل به خرید پیدا کردند. 

با این حال رییس اتحادیه طلا و جواهر با بیان این‌که خرید و فروش تغییر نکرده است، متذکر می‌شود: من اعتقاد دارم قیمت‌هایی که امروز درباره طلا و سکه دیده می‌شود، کاذب است و توصیه می‌کنیم که مردم خرید را برای زمانی بگذارند که قیمت‌ها، ثبات نسبی داشته باشند.

بذرافشان عنوان می‌کند: بازار که در حال حاضر التهاب و افزایش قیمت دارد، ممکن است با یک خبر سیاسی اقتصادی یا با کاهش قیمت ارز و کاهش اونس جهانی طلا، ریزش قیمت‌ها اتفاق بیفتد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر می‌افزاید: من اعتقاد دارم که این رشد قیمت‌ها ممکن است موقت باشد و التهاب، با یک خبر تخلیه شود و قیمت‌ها بریزد.

بذرافشان در پاسخ به این پرسش که شما اعتقاد دارید که در شرایط فعلی بهتر است که مردم خرید نکنند و دست نگه دارند، عنوان می‌کند: توصیه من این است که مردم در بازارهای التهابی ورود نکنند و سعی کنند زمانی که بازار، ثبات نسبی دارد، نسبت به خرید اقدام کنند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    فکر می کنی مردم نمی دونند که خودتان با انتشار این مطالب سعی می کنید بازار را کاهشی پیش بینی نمایید که بتوانید خریدهای ارزان تری انجام دهید ؟؟؟!! مردم خودشان خیلی فهمیده تر شده اند . تا حالا که اغلب پیش بین های کشتی آرای در خصوص طلا درست از آب درنیامده .

  • مهدی

    لعن ونفربن برملتهب کننده بازارارز

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر