پیش بینی مهم برای سرمایه گذاران طلا / افزایش قیمت در راه است؟

کارشناس بازار طلا با اشاره به روند کاهشی قیمت طلا و انواع سکه در هفته‌ای که گذشت، از تداوم این قیمت‌ها تا روز دوشنبه هفته آتی با توجه به ثبات بازار ارز خبر داد.

پیش بینی مهم برای سرمایه گذاران طلا / افزایش قیمت در راه است؟

در حالی که تحولات بازار طلا و سکه در هفته گذشته مورد بررسی قرار گرفت، محمد کشتی آرای اظهار کرد که قیمت جهانی طلا به دلیل آرام شدن وضعیت سیاسی و اقتصادی جهانی به اندازه ۷۰ دلار کاهش یافته است.

وی افزود: قیمت هر اونس طلا به حدود ۲۳۴۰ دلار کاهش یافته است. با توجه به اظهارات فعالان بازار طلا، این کاهش قیمت در مقایسه با پیش‌ بینی‌ های تحلیلگران جهانی مبنی بر افزایش قیمت، غیرمنتظره بود. در داخل کشور نیز، پس از واقعه تلخی که رخ داده بود، قیمت طلا ابتدا افزایش یافت اما بعد از بیانات مقام معظم رهبری، قیمت‌ ها دوباره کاهش یافتند.

کارشناس بازار طلا در توضیحات خود افزود: قیمت‌های سکه‌ها نیز تغییر کرده و قیمت آن‌ها نسبت به ابتدای هفته کاهش یافته است. همچنین، قیمت طلای آب شده و گرم طلای ۱۸ عیار نیز تغییراتی را تجربه کردند. کشتی آرای تأکید کرد که این روزها تعادل در بازار طلا و سکه حاکم است و هیچ افزایش یا کاهش ناگهانی در قیمت‌ها مشاهده نمی‌شود.

وی همچنین بیان کرد: برخی از نوسانات ممکن است ادامه داشته باشند اما با توجه به ثبات بازار ارز، قیمت‌ها احتمالاً تا روز دوشنبه بدون تغییرات قابل توجهی باقی خواهند ماند.

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر