گفت و گوی تیتر کوتاه با رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران:

هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار امروز چند؟ ( ۷ خرداد ۱۴۰۳)

نادر بذرافشان از ثبات بازار طلا و سکه خبر و گفت: بازارهای داخلی طلا درحال‌حاضر تغییر خاصی نداشته و انس جهانی طلا نسبت به دو روز گذشته که بازارهای جهانی تعطیل بوده اند، حدود ۱۴ دلار افزایش داشته است.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار امروز چند؟ ( ۷ خرداد ۱۴۰۳)

از ابتدای سال قیمت طلا و سکه نوسانات بسیاری را داشته، اما بازار‌های داخلی طلا درحال‌حاضر به ثبات نسبی رسیده و قیمت‌ها نیز نوسان چندانی ندارند. یکی از دلایل ثبات کنونی قیمت طلا و سکه در شرایط کنونی احتمالا کاهش نرخ ارز و همینطور تغییرات جزئی انس جهانی طلا است. بنابراین شاید اکنون فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاران و متقاضیان طلا و سکه باشد تا با خیالی آسوده به خرید و فروش در این حوزه بپردازند.

برای اطلاع از آخرین وضعیت بازار و جدیدترین قیمت‌های طلا و سکه به مصاحبه با نادر بذر افشان رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران پرداختیم.

بذرافشان در خصوص آخرین وضعیت انس جهانی طلا توضیح داد: انس جهانی طلا نسبت به دو روز گذشته که بازارهای جهانی تعطیل بوده اند، حدود ۱۴ دلار افزایش داشته است.

نادر-بذرافشان

وی همچنین در خصوص قیمت طلا و سکه در بازار امروز گفت: بازارهای داخلی طلا درحال‌حاضر تغییر خاصی نداشته است. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۳ میلیون و ۲۷۵ هزار تومان اعلام شد. قیمت سکه با ۱۰۰ هزار تومان افزایش به ۳۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید. سکه طرح قدیم بدون تغییر قیمت ۳۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و نیم سکه هم بدون تغییر قیمت ۲۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان اعلام شد. ربع سکه نیز با ۵۰ هزار تومان افزایش به ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید. سکه یک گرمی نیز تغییر قیمت نداشته و ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

بذرافشان در پایان خاطرنشان کرد: حباب سکه نیز از روز گذشته حدود ۱۵۰ هزار تومان کاهش داشته است که درحال‌حاضر در بازارهای داخلی ۷ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان محاسبه می‌شود.

تینا خرسند
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر