بسته خبری امروز؛

از شمارش معکوس برای افزایش حقوق بازنشستگان تاصعود چشمگیر بورس

در این بسته خبری آخرین اخبار اقتصادی و نیز قیمت‌ برخی از کالاهای اساسی در سطح بازار را برای شما فراهم کردیم. با ما همراه باشید.

از شمارش معکوس برای افزایش حقوق بازنشستگان تاصعود چشمگیر بورس

رئیس کل بانک مرکزی گفت: در شرایط فعلی و در شرایط تحریم به دلایل محدودیت ها، امکان تک نرخی کردن ارز وجود ندارد.

قیمت دلار روز دوشنبه هفتم خرداد بدون تغییر بازگشایی شد، اما در ادامه معاملات، رشد ۳۰۰ تومانی داشت و در سقف کانال هفتم از کریدور پنجم بسته شد.

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۸ درصد افزایش به ۲۳۵۲ دلار و ۹۵ سنت رسید.

شرایط طرح فروش خودروی هونگچی در خرداد ۱۴۰۳ اعلام شد.

وزیر اقتصاد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه "مدل جدید کالابرگ چه‌زمانی اجرایی می‌شود؟" گفت: بررسی‌های نهایی انجام شده است و در ماه جدید خبرهای مربوط به آن رسما اعلام می‌شود.

بازار سرمایه پس از چند روز که ریزشی بی‌وقفه را تجربه کرد، بالاخره توانست به کمک برخی اخبار منتشر شده کمی از ریزش گذشته را جبران کند.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت گفت: درحال‌حاضر روند استفاده از کارت شخصی در جایگاه‌ها صعودی است به طوری که به عدد ۷۰ درصد رسیده است.

کاهش قیمت نجومی هیوندا النترا ۱۴۰۲ صفر در بازار + جدول

در این گزارش به بررسی قیمت جدید انواع هیوندای النترا در ۸ خرداد ۱۴۰۳ پرداختیم.

قرار بود سود سهام عدالت، طی دو مرحله به حساب سهامداران این سود واریز شود؛ اما به دلیل این که برخی شرکت‌ها در واریز این سود بدقولی کردند، واریز این سود در دو مرحله انجام نشد و به مرحله سوم کشیده شد.

نماینده مردم تربت‌ حیدریه، مه‌ولات و زاوه گفت: موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به‌صورت قانون درآمده، اما این قانون مربوط به برنامه هفتم توسعه کشور است که در یکی دو هفته آینده ابلاغ می‌شود.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر