بسته خبری امروز؛

از افزایش ۱۷۰ درصدی حقوق کارگران تا شرایط دریافت وام ۵۰۰ میلیونی ازدواج

در این بسته خبری آخرین اخبار اقتصادی و نیز قیمت‌ برخی از کالاهای اساسی در سطح بازار را برای شما فراهم کردیم. با ما همراه باشید.

از افزایش ۱۷۰ درصدی حقوق کارگران تا شرایط دریافت وام ۵۰۰ میلیونی ازدواج

ورود «بنز» و «بی ام و» در یک قدمی بازار خودرو / حواله ها در انحصار این افراد

اسماعیل شجاعی گفت: علت عدم استقبال گسترده مردم از عرضه خودروهای وارداتی از طریق سامانه یکپارچه در دوره قبل این است که در واقع این مردم نیستند که به این مسئله ورود کرده اند، بلکه بخش زیادی از کسانی که در این سامانه‌ها ثبت نام می‌کنند، در واقع اعضای سیستم دلالی کشور هستند.

افزایش دستمزد کارگران در پایان هر سال یکی از وظایف مهم شورای عالی کار با حضور جامعه کارگری، کارفرمایی و دولت با حضور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

مدیرعامل اتحادیه سراسری زنبورداران ایران، خبر از افزایش ناگهانی قیمت شکر تحویلی و ارزش افزوده داد.

متقاضیان محترم می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه، مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا، ثبت‌نام کرده و نوع خودرو موردنظر خود را انتخاب نمایند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حقوق و دستمزد براساس مصلحت کشور و کارگران افزایش داده شده است و امیدواریم متوسط افزایش حقوق در ۱۴۰۳ از نرخ تورم سبقت بگیرد.

امکان واریز وجه متقاضیان گروه تارا با اولویت زمستان ۱۴۰۲ – (تارا دستی - تارا اتوماتیک) فراهم شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص این وام توضیحاتی ارائه داد.

کسور فروردین ماه حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران در ۲۵ استان کشور پرداخت شده است.

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: بانک مرکزی درصدد مداخله در بازارهای بدهی از طریق بازارگردانی است و از سوی دیگر نیز تمایل دارد که در نقش خریدار ظاهر شود که نرخ‌ها کاهشی شود که این اقدامات می‌تواند ما را به آینده بورس حداقل تا قبل از انتخابات امیدوار کند.

پیش‌تر انسیه خزعلی، مشاور رئیس جمهور در امور زنان از وام دهه شصتی ها خبر داده بود. این وام تاکنون جزئیات مشخصی نداشت ولی حالا مشخص شده که همه افراد مشمول طرح نمی‌شوند.

مهلت انتخاب خودرو در مرحله جدید عرضه ۱۰ خودروی وارداتی که از روز دوشنبه ۷ خرداد ماه آغاز شده بود امشب به پایان می رسد.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر