دارندگان این ارز میلیاردر می‌شوند؟

دوج کوین محبوب‌ترین میم کوین بازار است که با ماهیت طنز و جامعه پرشور خود، نام‌های مشهور زیادی را جذب کرده است.

دارندگان این ارز میلیاردر می‌شوند؟

دوج کوین محبوب‌ترین میم کوین بازار است که با ماهیت طنز و جامعه پرشور خود، نام‌های مشهور زیادی را جذب کرده است. یکی از این نام‌های مشهور، ایلان ماسک است؛ نابغه‌ای که او را به خاطر اکتشافات فضایی‌اش و تلاش برای پیدا کردن حیات در کره مریخ می‌شناسیم.

در طول سال‌های گذشته ایلان ماسک بارها از دوج کوین حمایت کرده و خودش را پدر این ارز دیجیتال خوانده است. اگرچه ماسک مکررا تاکید کرده که هیچ قصدی برای پامپ قیمت ارزهای دیجیتال ندارد، اما توییت‌های وی در سال‌های اخیر و مخصوصا سال ۲۰۲۱ یکی از دلایل اصلی رشد قیمت دوج کوین بوده است.

چرا ایلان ماسک از دوج کوین حمایت می‌کند؟

ایلان ماسک در سال‌های اخیر نشان داده که در کنار نبوغ خیره‌کننده‌اش، شخصیت شوخ طبعی دارد و بارها سعی کرده تا با انتشار میم‌های اینترنتی مختلف با مسائل گوناگون شوخی کند. شاید اصلی‌ترین دلیل حمایت وی از دوج کوین همین ماهیت طنزگونه دوج و علاقه ماسک به میم‌های اینترنتی باشد.

ماسک در پادکستی به نام X Takeover که اخیرا منتشر شد در رابطه با علت علاقه خودش به دوج کوین چنین گفت:

من علاقه خاصی به دوج کوین دارم چراکه سگ‌ها و میم‌ها را دوست دارم.

تاریخچه حمایت ایلان ماسک از اوج کوین به ۵ سال قبل، یعنی سال ۲۰۱۹ برمی‌گردد. در آن زمان ایلان ماسک اولین توییت خود در مورد دوج کوین را منتشر کرد و آن را «ارز دیجیتال مورد علاقه خود» خواند. از آن زمان، وی بارها در مورد دوج کوین توییت زد و از آن حمایت کرد.

بر اساس برخی از گزارش‌ها، ماسک از سال ۲۰۱۹ بی‌سروصدا در دوج کوین سرمایه‌گذاری کرده است. اگرچه میزان این سرمایه‌گذاری مشخص نیست، اما او در این مدت جاه‌طلبی زیادی برای کمک به رشد و توسعه دوج کوین نشان داده است.

ماسک خودش را دوج فادر «DogeFather» یعنی پدر دوج کوین می‌داند و حتی در سال ۲۰۲۱، در شوی تلویزیونی ستردی نایت لایو (Saturday Night Live) شرکت کرد و به عنوان پدر این میم کوین در مورد آن صحبت کرد.

دوج کوین و آینده‌ای روشن

با توجه به نفوذ ایلان ماسک در بازار کریپتو و حمایت‌های گسترده‌ آن از دوج کوین در سالیان گذشته، بسیاری از تحلیلگران و معامله‌گران دید مثبتی به این ارز دیجیتال پیدا کرده‌اند. در حال حاضر، عبارت «خرید دوج کوین» یکی از پرسرچ‌ترین جستجوها در گوگل است و بسیاری با پیش‌بینی هدف ۱ دلاری، به دنبال سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال هستند.

در حال حاضر، امکان خرید دوج کوین در دو بازار معاملاتی و آنی (OTC) در صرافی والکس فراهم شده و شما می‌توانید بسته به نیاز خود، در سریع‌ترین زمان با کمترین کارمزد ممکن در این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر