حراج بعدی سکه کی برگزار می‌شود؟

پنجاه و دومین حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران امروز یکشنبه یکم مهرماه و هجدهمین جلسه حراج سکه نیز فردا برگزار خواهد شد.

حراج بعدی سکه کی برگزار می‌شود؟

پنجاه و دومین حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران در روز یکشنبه یکم مهرماه از ساعت ۱۲ الی ۱۶ در تالار معاملات طلای این مرکز برگزار خواهد شد.

متقاضیان خرید شمش طلای مرکز مبادله ایران می‌توانستند با واریز مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال(۳۵۰ میلیون تومان) به عنوان وجه الضمان به ازای هر قطعه شمش طلا تا ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه ۲۹ شهریورماه، در پنجاه و دومین حراج این مرکز شرکت کنند.

گفتنی است، طی ۵۱ جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران، ۱۰ تن شمش به ارزش حدود ۴۴ هزار میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفته است.

هجدهمین جلسه حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران نیز فردا دوشنبه مورخ دوم مهرماه ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.دارایی موضوع حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته‌بندی است.

از ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ تاکنون، ۱۷ حراج از طریق سامانه معاملات سکه طلای مرکز مبادله ایران برگزار شده است که طی این حراج ها، در مجموع ۳۱۸ هزار و ۸۹۲ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان تخصیص داده شده است. سهم ربع سکه از این حجم تخصیص ۱۷۵ هزار و ۴۲ قطعه، نیم سکه ۵۲ هزار و ۳۹۶ قطعه و تمام سکه ۹۱ هزار و ۴۵۴ قطعه است.

کلیه اشخاص حقیقی با تابعیت ایرانی بالای ۱۸ سال تمام شمسی می‌توانند در این حراج شرکت کنند و حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا ۵ قطعه سکه است. به نحوی که می‌توان ۵ قطعه ربع سکه یا ۵ قطعه نیم سکه یا ۵ قطعه تمام سکه، و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشد که جمع هر سه باهم نباید بیش از ۵ قطعه باشد.

متقاضیان توجه داشته باشند که در هر سفارش خود از انواع سکه، صرفاً می‌توانند یک سفارش فعال داشته باشند؛ به این معنی که متقاضیان برای ثبت سفارش خرید هر نوع قطعه سکه، فقط یکبار می‌توانند تعیین قیمت و تعیین تعداد سکه را انجام دهد.

 

منبع: تسنیم
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر