طلا بی ارزش تر شد / تجمع تمام طلافروشی ها در اصفهان

این روزها دیگر کسی تمایل به خرید طلا ندارد. با این حال بازار طلا به دقت رصد می شود.

طلا بی ارزش تر شد / تجمع تمام طلافروشی ها در اصفهان

در طول سال رویدادهای مختلفی با موضوع طلا و جواهر در سراسر کشور برگزار می شود. شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی طلا، گوهر سنگ‌ها، ماشین آلات و صنایع وابسته با حضور جمعی از مسئولان وزارت صمت و همچنین روسا و فعالین صنف طلا و جواهر در محل نمایشگاههای بین المللی شهر اصفهان افتتاح شد.

مراسم افتتاحیه این رویداد نمایشگاهی با حضور معاونت معدنی وزارت صمت، ریاست اتحادیه های طلا و جواهر کشور، معاونت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، فعالان صنف طلا، ماشین سازان و شماری از پیشکسوتان این صنعت برگزار شد.

در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی طلا و پیش از آغاز به کار رسمی این رویداد طلایی و با حضور صنعتگران، هنرمندان، فعالان و مشارکت کنندگان در نشستی به ویژگی های این نمایشگاه پرداخته شد و به پاس زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه با اهدای لوح تقدیر به پیشکسوتان طلای کشور از کوشش‌های آنان تقدیر و قدردانی شد.

این نمایشگاه در ۶۵۰۰ متر فضای مفید نمایشگاهی و با حضور ۱۴۹ مشارکت کننده از استان‌های اصفهان، تهران، یزد، شیراز، مشهد و تبریز که در بخش‌های تولیدکنندگان ماشین آلات و ابزار آلات سخت، پرداخت طلا و جواهرات، تولیدکنندگان و فعالان بخش فروش طلا و جواهرات، هنرمندان و فروشندگان سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی فعالیت دارند، برگزار شده است.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت طلا  از ۲۲ تا ۲۶ خرداد و از ساعت  ۱۵ تا ۲۱ واقع در کمربندی شرق، نمایشگاه بین‌المللی اصفهان میزبان بازدید کنندگان و علاقه مندان به این صنعت است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • قاسم

    شاشیدم به تیتر خبرتون که با تحلیل خبر تون هیچ ربطی نداشت

  • عمید

    چرا خودرو را هم قیمت دوران احمدی نژاد و خاتمی نمیشود فقط طلا بی ارزش شده با جان آدم

  • ناشناس

    طلا فروشان فکر کردند که باید هر ۳۶۵ روز در سال را سودهای طلایی ببرند؟!!!!!!
    اونهایی که باید تجمع و اعتراض کنند سهامداران بورس هستند که بورس حدود ۳ سال هست هر روز قرمز، منفی و کاهشی هست. نه طلا فروشان که توقع دارند زیر کولر بشینند و ماهیانه حداقل ۱۰۰ میلیون سود ببرند.

  • مهدی محمودی

    متاسفم برای اون کسی که این تیتر رو رو این متن خبری میزاره....

  • M.m

    وقتیکه طلا ثانیه‌ای افزایش قیمت داشت و همین طلا فروشان مردم را سرکیسه کردن ؛هیچکدامشان تجمع نداشتند اما حالا که دیگر نمی‌توانند مردم را سرکیسه کنند تجمع کردند ؟

  • علی ولی الله

    اون چی تو هست که هر روز بی ارزش تر میشه

  • مجید

    موقعه ای که یک شبه قیمت طلا چندبرابر شد تجمع نکردند بگوند چرا اینقدر گران شده فقط خوشحال شدند که سرمایه آنها چند برابر شد حالا برای چه ناراحت هستند آن بدبختی که برای مهریه باید سکه ۳۶۰هزارتومانی را باید۳۰میلیون بخرد ازکجا بیاورد

  • علی

    برو به جهنم با تیتر فریبکارانه
    حقه باز و حیله گر

  • احمد

    خب عنوان تیتری که به این گزارش زدین چه ربطی به متن همین گزارش داره؟؟؟ الکی یه تیتر جنجالی میزنین که مخاطب وارد سایت بشه بعد یه متن بی ربطی تحویل مخاطب میدین؟ این دیگه چه سیاست مسخره ای هست که شما رسانه ها دارین؟

  • مهندس معکوس وطراحی وساخت

    مردم نان شب ندارند دیگرطلا رابایستی داد وبه اندازه ۶ماه برنج وحبوبات اندوخته کرد .
    ثابت شده تاریخ درخودایران تکرارتاریخ بعدازصفویان که به روحانیون سپرده سد امور رعیت وولایات

  • ناشناس

    ریدم به این خبرتون باایناکه ریدم به این مملکت

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر