اختصاصی تیتر کوتاه؛

کفش های این سلبریتی بیش از ۹ میلیارد تومان می ارزد + عکس

کفش‌های جیر آبی افسانه‌ای الویس پریسلی، خواننده و بازیگر مشهور آمریکایی، در حراجی بیش از ۱۵۰ هزار دلار فروخته شدند.

کفش های این سلبریتی بیش از ۹ میلیارد تومان می ارزد  + عکس

الویس پریسلی خواننده و بازیگر مشهور امریکایی که از اون با عنوان پادشاه موسیقی راک‌اند رول یاد می‌شود، یکی از محبوب‌ترین بازیگران زمان خود و از نمادهای فرهنگی قرن بیستم به حساب می‌آید.

کفش‌های جیر آبی افسانه‌ای الویس پریسلی در یک حراجی بیش از ۱۵۰ هزار دلار فروخته شدند.

الویس-پریسلی

به گفته خانه حراج هنری آلدریج که میزبان فروش بود، این کفش‌ها که در دهه ۱۹۵۰ توسط نماد راک‌اند رول پوشیده شده بود، روز جمعه توسط یک کلکسیونر امریکایی مستقر در کالیفرنیا خریداری شد.

حراج-کفش

اندرو آلدریج، مسئول حراج، در گفت‌وگو با برنامه "صبح بخیر امریکا" از طریق ایمیل، بر اهمیت فروش تاکید کرد و گفت: قیمت برای من نشان دهنده اهمیت چنین شی نمادینی است. وی افزود: فروش کفش‌ها نشان دهنده طبیعت نمادین و جذابیت ماندگار در الویس است.

طبق فهرست حراج، پریسلی این کفش‌های جیر آبی نمادین را هم روی صحنه و هم در خارج از صحنه در طول دهه ۱۹۵۰ پوشیده است. او این کفش‌ها را به دوست صمیمی و همراه خود، آلن فورتاس، شب قبل از عزیمتش برای خدمت در ارتش در سال ۱۹۵۸ هدیه داد.

اصالت این کفش‌ها توسط موزه الویس پریسلی تایید شده و گواهی آن همراه با کفش‌ها ارائه شد. امضای جیمی ولوت، دوست نزدیک پریسلی که بنیان‌گذار، رئیس و مدیرعامل اصلی موزه الویس پریسلی بوده، بر این گواهی موجود است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها