تیم ملی فوتبال | جام جهانی | فوتبال

پیروزی پرگل تیم ملی فوتبال ایران برابر ترکمنستان / شروع پرقدرت یوزهای ایران در سال جدید

تیم ملی فوتبال ایران با پنج گل موفق شد ترکمنستان را در ورزشگاه آزادی شکست دهد.

پیروزی پرگل تیم ملی فوتبال ایران برابر ترکمنستان / شروع پرقدرت یوزهای ایران در سال جدید

در دوم فروردین ۱۴۰۳ تیم ملی ایران از سومین دیدار از مقدمات جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف تیم ملی ترکمنستان رفت که در پایان این دیدار با پیروزی ۵ بر صفر تیم ملی کشورمان ایران خاتمه پیدا کرد.

این دیدار که جدالی آسان برای تیم ملی ایران به حساب می‌آمد، از همان آغاز تهاجمی بود و در دقیقه ۱۰ محمد حسین کنعانی زادگان و در دقیقه ۱۲ سردار آزمون با زدن دو گل خیال هواداران را راحت کردند.

پس از آن بازیکنان تیم ملی ایران موقعیت‌های زیادی خلق کردند اما عدم دقت در زدن ضربات آخر و فداکاری برای تقسیم گل باعث شد تا در پایان نیمه نخست شاهد گل دیگری نباشیم.

در نیمه دوم محمدحسین کنعانی زادگان خیلی زود در دقیقه چهل و هشتم دروازه تیم حریف را باز کرد و ۸ دقیقه پس از او، این محبی بود که دروازه ترکمنستان را باز کرد تا تیم ملی به گل چهارم برسد.

در پایان هم امید نورافکن در دقیقه ۹۰+۱ پنجمین گل را به ثمر برساند تا سال ۱۴۰۳ با پیروزی ۵ گله ایران مقابل ترکمنستان آغاز شود.

اکنون تیم ملی فوتبال ایران با ۷ امتیاز برابر با ازبکستان اما با تفاضل گلی بهتر در رده نخست این گروه قرار می‌گیرد و پس از آن در هفتم فروردین ماه، تیم ملی ایران به عشق آباد می‌رود تا دیدار برگشت با تیم ملی ترکمنستان را برگزار کند.

منبع: ورزش ۳
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها