استقلال با چه ترکیبی به مصاف الغرافه می‌رود؟

اگر اخبار پیرامون استقلال درست باشد، نکونام قصد دارد برابر الغرافه به سیستم سه‌دفاعه بازگردد و بدین ترتیب یکی از بازیکنان خط میانی این تیم از ترکیب خارج می‌شود.

استقلال با چه ترکیبی به مصاف الغرافه می‌رود؟

ورزشگاه شهر قدس پس از سپری کردن یک روز جنجالی و پرحاشیه، فردا میزبان استقلال و الغرافه خواهد بود. این نخستین تجربه دو تیم در نسخه جدیدی از پیکارهای باشگاهی آسیا، تحت عنوان لیگ نخبگان خواهد بود. همان‌طور که سرمربیان دو تیم گفتند، آنها تنها با هدف پیروزی و کسب سه امتیاز پای به زمین مسابقه خواهند گذاشت.

این مسابقه برای استقلال از اهمیت خاصی برخوردار است، چرا که علاوه بر رقابت با تیمی قدرتمند همچون الغرافه، پیروزی در نخستین دیدار می‌تواند زمینه‌ساز موفقیت‌های آینده تیم در این تورنمنت مهم آسیایی باشد.

انتظار می‌رود که جواد نکونام با یکی دو تغییر نسبت به ترکیبی که برابر استقلال خوزستان تیمش را به زمین فرستاده بود، به مصاف الغرافه برود. قطعی‌ترین تغییر، در نوک خط حمله خواهد بود و گوستاوو بلانکو از ابتدا به میدان خواهد رفت و در سمت چپ و پست وینگر نیز شک و شبهاتی وجود دارد.

این تغییرات به منظور بهبود کارایی تیم و افزایش توان هجومی آن در مقابل تیم‌های قوی‌تر اتخاذ شده‌اند. حضور بلانکو در خط حمله می‌تواند شانس‌های بیشتری برای گل‌زنی ایجاد کند و استقلال را در موقعیت بهتری برای کسب سه امتیاز قرار دهد.

گفته می‌شود که احتمالا استقلال با سیستم سه‌دفاعه پای به زمین مسابقه بگذارد و دوباره به همان آرایشی بازگردد که در فصل قبل به مصاف رقبا رفته بود.

بازگشت به این سیستم می‌تواند به استقلال کمک کند تا با ترکیبی منسجم‌تر و دفاعی مستحکم‌تر، مقابل تیم‌هایی مانند الغرافه که از نظر هجومی قوی هستند، مقابله کند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر الغرافه:

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، سامان فلاح، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، دیدیه اندونگ، آرش رضاوند، محمدحسین اسلامی، جلال‌الدین ماشاریپوف، گوستاوو بلانکو

 

 

 

منبع: ورزش3
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد