ملی پوشان سکه گرفتند و پاداش دولت را هم تایید نکردند

بیرانوند و پاداش قابل توجهی که انکار شد!

ملی پوشان فوتبال دریافت پاداش از دولت را انکار کردند اما حالا تایید شده که هر کدام ۱۰ سکه از دولت دریافت کرده‌اند.

بیرانوند و پاداش قابل توجهی که انکار شد!

به گزارش گروه ورزش تیترکوتاه، قبل و بعد از جام جهانی اخبار زیادی درباره پاداش دولت به اعضای تیم ملی منتشر شد که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت. 

برخی ملی‌پوشان اما این مسئله را رد کردند. یکی از آنها علیرضا بیرانوند دروازه‌بان اول تیم ملی بود که تاکید کرد: «بازیکنان تیم ملی یک ریال از دولت پاداش نگرفتند» 

اخیرا اما اخباری مبنی بر اهدای 600 سکه تمام بهار به اعضای تیم ملی مطرح شد که هرچند که تعداد آن از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش تایید نشد اما اصل پرداخت سکه مورد تایید قرار گرفت.

محسن معتمدکیا مدیررسانه ای تیم ملی و سخنگوی وزارت ورزش و جوانان با حضور تلفنی در برنامه ورزشگاه در این خصوص گفت: «نه تنها در تیم ملی فوتبال ایران بلکه در تمام تیم‌های ملی فوتبال دنیا قبل از حضور در جام جهانی خدمت ریاست جمهور می‌رسند و ما هم در واقع این فرصت را داشتیم خدمت آقای دکتر رئیسی برسیم. آنجا پاداشی به مناسبت حضور تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی داده شد. 10 و 5 سکه به اعضای تیم ملی اهدا شد. این سکه‌ها قبل از اعزام تیم ملی به قطر در همان اتوبوس تقسیم شد. بازیکنان 10، تعدادی از اعضای کادرفنی 10 و تعداد دیگری از اعضای تیم 5 سکه دریافت کردند.»

حال این سوال از بیرانوند و سایر ملی پوشان مطرح است که چگونه مدعی شده‌اند که هیچ پاداشی بابت جام جهانی از دولت نگرفته‌اند!

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها