عجیب ولی واقعی؛ سیدحسین حسینی گران‌تر از بیرانوند!

رقم قرارداد دروازه‌بان استقلال در فصل گذشته نسبت به قرارداد همتایش در پرسپولیس بیشتر بوده است.

عجیب ولی واقعی؛ سیدحسین حسینی گران‌تر از بیرانوند!

به گزارش تیترکوتاه، در پایان فصلی که گذشت علیرضا بیرانوند به عنوان بهترین گلر لیگ انتخاب شد و نقش بسزایی در قهرمانی پرسپولیس داشت تا جایی که به دنبال مطرح شدن احتمال جدایی‌اش هواداران پرسپولیس به شدت نگران شدند.

در سمت مقابل سیدحسین حسینی که یک فصل قبلترش درخشش خوبی داشت و با تیمش بدون شکست قهرمان لیگ شد، در لیگ بیست و دوم عملکرد خوبی به نمایش نگذاشت و یکی از نفراتی لقب گرفت که باعث قهرمان نشدن استقلال شده و هواداران استقلال نیز خواستار جدایی‌اش شدند و در نهایت نیز قراردادش تمدید نشد.

نکته مهم اما به قرارداد این دو گلر در فصل گذشته مربوط است. طبق اخبار و اطلاعات منتشر شده، استقلال برای فصل گذشته پرهزینه ترین تیم لیگ بوده و مدیریت وقت، قراردادهای نامتعارفی با بازیکنان بسته که باعث برکناری‌اش هم شد و حسینی هم یکی از نفراتی بود که با قراردادی با رقم پایه بیش از 15 میلیارد تومان در استقلال حضور داشت و ظاهرا برای فصل جدید پیشنهاد کاهش ارقام قراردادها و تمدید با رقم پایه 15 میلیارد تومان را نپذیرفته است.

منابع آگاه در باشگاه استقلال می‌گویند ارقام قرارداد بازیکنان در فصل گذشته با آپشن‌های عجیبی که مدیریت وقت در نظر گرفت، حداقل بین 20 تا 25 میلیارد تومان بوده است.

اما قرارداد بیرانوند با پرسپولیس چقدر بوده است؟ شب گذشته مصطفی سلیمانی وکیل بیرانوند در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر اعلام کرد که پایه قرارداد بیرانوند با پرسپولیس 12 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده که با اضافه شدن آپشن‌ها، به 18 میلیارد و 200 میلیون تومان می‌رسد که پرسپولیس در دو نوبت به ترتیب 10 میلیارد (پیش از نوتیس اول) و سپس 700 میلیون تومان را به حساب بیرانوند واریز کرده است.

به این ترتیب می‌توان گفت که بیرانوند در فصلی که گذشت، ارزانتر از سید حسین حسینی بوده است!

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها