موضع وزارت ورزش برای ممانعت از یک جنجال بزرگ

بیرانوند به استقلال نرود، پرسپولیس شکایت نکند

انتقال علیرضا بیرانوند به استقلال و شکایت پرسپولیس از باشگاه رقیب اتفاق موردعلاقه مدیران وزارت ورزش و جوانان نیست.

بیرانوند به استقلال نرود، پرسپولیس شکایت نکند

به گزارش تیترکوتاه، به دنبال افشای مذاکرات باشگاه استقلال با علیرضا بیرانوند مدیران پرسپولیس از تصمیم خود برای شکایت از باشگاه رقیب خبر دادند و مطابق قانون اگر بتوانند ثابت کنند که آبی‌ها قبل از فسخ بیرانوند با او مذاکره کرده‌اند، احتمال بسته شدن دو پنجره استقلال وجود دارد.

از سوی دیگر حضور گلر پرسپولیس در استقلال موجی از اعتراض هواداران این تیم را به دنبال خواهد داشت که بعید است در مدت زمان کوتاهی فروکش کند.

پیگیری های خبرنگار تیترکوتاه نشان می‌دهد در باشگاه پرسپولیس برخی مدیران برای شکایت از استقلال تردید دارند و ظاهرا از آنها خواسته شده برای یک قرارداد جدید با گلر خود تلاش کنند و دنبال شکایت نباشند.

با این حساب می‌توان گفت که موضع وزارت ورزش این است که بیرانوند مستقیما از پرسپولیس به استقلال نرود و پرسپولیس هم از شکایتی که پنجره دیگر تیم دولت را تهدید می‌کند، منصرف شود. هر چند که تصمیم شخصی بیرانوند می‌تواند تمام معادلات را بهم بزند.

حال باید دید که بیرانوند در صورت منتفی شدن حضورش در استقلال ترجیح می‌دهد در پرسپولیس بماند یا راهی تیم دیگری شود هر چند که برای پیوستن به تیم جدید باید مطمئن باشد که فسخ یک طرفه‌اش با پرسپولیس، تخلف نبوده است!

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها