مدیران پرسپولیس و استقلال پشت پرده در حال مذاکره‌اند

گلرهای سابق تیم ملی در انتظار روشن شدن وضعیت بیرانوند

جنجال بزرگی که علیرضا بیرانوند به راه انداخته باعث شده هر دو تیم پرسپولیس و استقلال در خصوص شماره یک خود بلاتکلیف باشند.

گلرهای سابق تیم ملی در انتظار روشن شدن وضعیت بیرانوند

به گزارش تیترکوتاه، پرسپولیسی ها باتوجه به قرارداد بیرانوند گمان نمی‌کردند که در فصل نقل و انتقالات با چالش پیدا کردن دروازه‌بان مواجه باشند و تمرکزشان روی حفظ نفراتی بود که قراردادشان به پایان رسیده است.

حالا اما اوضاع تغییر کرده و احتمال جدایی این گلر (حتی در صورت نرفتن به استقلال) زیاد است و قرمزها نیز ظاهرا در پشت پرده با امیر عابدزاده مذاکراتی انجام داده‌اند که در صورت قطعی شدن جدایی بیرانوند بدون گلر نمانند.

گلر سابق تیم ملی فصل گذشته عضو تیم پونفرادینا در سطح دوم فوتبال اسپانیا بود و با وجود عملکرد نسبتا قابل قبول با سقوط تیمش مواجه شد و قراردادش را با این تیم فسخ کرد و در حال حاضر بازیکن آزاد است.

این مشکل البته به نوعی دیگر برای استقلال نیز وجود دارد، آنها در صورت ناکامی در جذب بیرانوند نیاز به یک دروازه بان مطمئن دارند و اگر گزینه مناسب خارجی پیدا نکنند باید مجددا با سیدحسینی وارد مذاکره شوند.

حسینی هم که مثل عابدزاده در اردوی اخیر تیم ملی حضور نداشت و قراردادش با استقلال تمدید نشد هنوز با تیم دیگری مذاکره نکرده و ظاهرا از باشگاه استقلال با او صحبت شده که فعلا دست نگه دارد چرا که ممکن است فصل آینده هم کاپیتان استقلال باشد.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها