خالدآبادی گزینه حضور روی نیمکت تیم نکونام است

کاپیتان مغضوب همچنان منتظر تماس استقلال

کاپیتان فصل گذشته استقلال که قراردادش تمدید نشده، هنوز با تیم های دیگر مذاکره نکرده است.

کاپیتان مغضوب همچنان منتظر تماس استقلال

به گزارش تیترکوتاه، سید حسین حسینی در پایان لیگ بیست و دوم به خاطر عملکرد نسبتا ضعیف در برخی مسابقات به عنوان یکی از متهمان ناکامی این تیم در کسب قهرمانی معرفی شد.

هجمه هواداران استقلال علیه کاپیتان این تیم به حدی بود که باشگاه حاضر به تمدید قرارداد او نشد و جواد نکونام نیز اعلام کرد که دروازه‌بان دیگری می‌خواهد.

آبی‌ها با گزینه‌هایی مثل حسین پورحمیدی، محمدرضا اخباری و البته علیرضا بیرانوند وارد مذاکره شدند اما در نهایت به توفیق نرسیدند و سراغ گزینه‌های خارجی رفتند.

در تمام این مدت اما حسینی با تیم‌های خواهانش وارد مذاکره نشد چرا که نزدیکانش می‌گویند امید زیادی دارد که استقلال در جذب گلر جدید ناکام بماند و دوباره سراغ او برود.

در روزهای اخیر برخی پیشکسوتان استقلال نیز در حمایت از حسینی به باشگاه توصیه کرده‌اند که عملکرد کاپیتان تیم در لیگ بیست و یکم (که استقلال بدون شکست قهرمان شد و حسینی بیشترین کلین شیت را ثبت کرد) را فراموش نکرده و او را حفظ کنند.

صحبت از مذاکرات استقلال با خالدآبادی گلر تیم ملی امید نیز مطرح است اما او گزینه حضور روی نیمکت بوده و احتمال دارد حسینی در فصل جدید هم کاپیتان آبی‌ها باشد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها