دعوای شخصی پیروانی با بیرانوند همچنان ادامه دارد

مسئول ایجاد نظم در پرسپولیس یا تولید حاشیه؟

سرپرست تیم پرسپولیس همچنان درگیر اختلاف شخصی با دروازه‌بان این تیم است.

مسئول ایجاد نظم در پرسپولیس یا تولید حاشیه؟

به گزارش تیترکوتاه، در روزهایی که علیرضا بیرانوند تصمیم به فسخ یکطرفه قراردادش با پرسپولیس و مذاکره با استقلال گرفت، افشین پیروانی موضع تندی علیه او گرفت.

سرپرست تیم پرسپولیس که خودش هم با تاخیر قراردادش را تمدید کرد، با انتشار یک استوری در اینستاگرام نوشت که هیچ نامی بزرگ‌تر از پرسپولیس نیست و با جمله «این نیز بگذرد» به بیرانوند کنایه زد.

در ادامه بیرانوند تصمیم گرفت پیروانی را آنفالو کند و سرپرست قرمزها هم همین کار را انجام داد تا دعوا علنی شود.

بعد از ختم به خیر شدن ماجرا و بازگشت بیرانوند، این دو بار دیگر همدیگر را فالو کردند ولی پیروانی در اقدامی عجیب دوباره آتش اختلاف قبلی را شعله‌ور کرد.

سرپرست باتجربه پرسپولیس که یکی از وظایفش برقراری نظم در اردوی تیم است، در جمع خبرنگاران گفت: «مطمئناً علیرضا بیرانوند اشتباه کرد و خودش هم این موضوع را قبول دارد، اما هواداران بزرگ تیم فوتبال پرسپولیس به بزرگی خودشان این موضوع را می‌بخشند. مطمئن باشید در اولین بازی که بیرانوند برای پرسپولیس انجام دهد هواداران مثل گذشته او را مورد حمایت قرار می‌دهند. همه هواداران باید بدانند وقتی لوگوی پرسپولیس با پیراهن پرسپولیس به تن کسی می‌رود باعث افتخار است و هواداران مطمئناً حمایت کافی را از بیرانوند انجام می‌دهند.»

با توجه به روحیات بیرانوند عجیب نبود که واکنش نشان بدهد و همین اتفاق هم افتاد. گلر قرمزها ساعاتی بعد در یک استوری نوشت: «سلام به همه عزیزان. خواستم یکسری چیزهارو باهاتون در میون بذارم. بعضی‌ها که نمیدونم دنبال چی هستن میگن باید تو فصل جدید خودمو نشون بدم. سوال من اینه مگه من تازه وارد پرسپولیس شدم یا بازیکن ۱۸ ساله هستم که خودمو نشون بدم. خداروشکر تو همه این سال‌ها هرچی داشتم واسه تیمم گذاشتم و همه هوادارا هم اینو میدونن. امروز افشین‌خان هم که خیلی دوسش دارم گفت که باید هوادارا منو ببخشن؛ آخه مگه من چیکار کردم جز اینکه به‌خاطر طلبم دو تا نوتیس دادم. البته آقا افشین من چیزی ندیدم؛ اون چندتا هم که به شما گفتن آدرس بده زنگ بزنیم، فکر نکنم پرسپولیسی باشن. آخرش هم با همون قرارداد قبلیم موندم. منتی نیست چون خودم خواستم، پرسپولیس خونه منه و من عاشق این تیم و هوادارانش هستم. به امید موفقیت و سربلندی پرسپولیس کبیر»

کمی بعد خبر رسید که دوباره بیرانوند تصمیم به آنفالو کردن پیروانی گرفته و او نیز همین کار را انجام داده است. کسی هم نفهمید وقتی ماجرا ختم به خیر شده چه لزومی داشته که سرپرست تیم با توجه به شناخت کافی از روحیات گلر تیم صحبت از اشتباه و بخشش و دعوا را علنی‌تر از قبل کند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • علی

    خوب حالا که چی پیروانی که بد حرفی نزده که بیرو بهش برخورده هرکسی هم که میگه زیر قیمت پارسال بسته چرت گفته

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها