غلامی هم در آستانه تمدید قرارداد است اما با رقم کمتر

تکمیل بخش دفاعی استقلال با جذب یک گلر جدید

جواد نکونام بعد از جذب ایمان سلیمی و حسین حسینی به دنبال بازگرداندن عارف غلامی است تا خیالش از تکمیل خط دفاعی راحت شود اما یک گلر دیگر نیز خواسته است.

تکمیل بخش دفاعی استقلال با جذب یک گلر جدید

به گزارش تیترکوتاه، تا همین دیروز استقلال در بخش دفاعی با کمبودهای زیادی مواجه بود؛ نه دروازه‌بان به قدر کافی داشت و نه مدافع میانی اما در یک روز ایمان سلیمی به عنوان مدافع میانی جذب و قرارداد حسین حسینی هم تمدید شد تا آبی‌ها گام مهمی در نقل و انتقالات بردارند.

نکونام که پیش از این سهرابیان و مرادمند را به عنوان مدافع میانی در اختیار داشت، بعد از جذب سلیمی دستور تمدید قرارداد عارف غلامی را هم صادر کرد و احتمالا گرانترین مدافع فصل گذشته آبی ها امروز قراردادش را تمدید خواهد کرد البته با رقمی کمتر نسبت به فصل گذشته!

با توجه به حضور بازیکنانی مثل صالح حردانی، یامگا، جعفر سلمانی و ابوالفضل جلالی بعید است نکونام به مدافع کناری جدیدی هم نیاز داشته باشد و برای تکمیل بخش دفاعی تنها می‌توان منتظر خرید یک گلر جدید بود.

اگرچه حسینی ماندنی شد اما علیرضا رضایی به جمع نفرات بزرگسالان اضافه شده و ظاهرا نکونام ترجیح می‌دهد جای او یک دروازه‌بان جوان جذب کند تا لیست بزرگسالانش پر نشود.

محمدرضا خالدآبادی دروازه بان 22 ساله هوادار اصلی‌ترین گزینه استقلال است و توافقاتی با او و باشگاه هوادار نیز انجام شده است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها