مطالبه قرمزها از درویش بعد از توقف فعالیت نقل و انتقالاتی

مهاجم جدید و گلر دوم پرسپولیس چه شد؟

۱۰ روز از آخرین خرید جدید باشگاه پرسپولیس می‌گذرد و قرمزها همچنان بازیکن جدیدی جذب نکرده‌اند.

مهاجم جدید و گلر دوم پرسپولیس چه شد؟

به گزارش تیترکوتاه، پرسپولیس در نقل و انتقالات پیش فصل تا اینجای کار هفت بازیکن را به طور قرضی یا دائمی به تیم های دیگر واگذار کرده و تنها سه خرید جدید داشته است.

احمد گوهری و ابوالفضل سلیمانی به طور قرضی و سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، علیسی آل‌کثیر، شیخ دیاباته و پریرا نفراتی هستند که به طور دائمی از پرسپولیس جدا شدند و فعلا شهاب زاهدی، مسعود ریگی و حسین کنعانی‌زادگان به این تیم پیوسته‌اند.

پرسپولیس در حال حاضر تنها بیرانوند را به عنوان دروازه‌بان باتجربه در اختیار دارد و قرمزها از مدتی قبل به دنبال جذب یک گلر زیر 23 سال برای نشستن روی نیمکت هستند و هنوز موفق به خرید گلر جدید نشده‌اند.

از سوی دیگر با جدایی سه مهاجم یعنی آل‌کثیر، دیاباته و پریرا تنها زاهدی به پرسپولیس ملحق شده و گل‌محمدی به دنبال خرید حداکثر 2 و حداقل یک مهاجم توانمند است.

تاخیر زیادی مدیران پرسپولیس در خرید بازیکن جدید صدای هواداران این تیم را درآورده و معتقدند بیرانوند که سابقه مصدومیت دارد، باید حتما جایگزین مطمئن داشته باشد، ضمن اینکه این تیم با تنها دو مهاجم نمی‌تواند در لیگ و لیگ قهرمانان مدعی باشد.

تنها گزینه داخلی پرسپولیس برای دروازه، خالدآبادی گلر جوان هوادار است که به استقلال هم لینک شده و برای خط حمله نیز گل‌محمدی در حال بررسی گزینه‌های خارجی است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها