گل محمدی شاید مجبور به جذب گلر بزرگسال شود

سه بازیکن پرسپولیس در خطر جدایی

پر بودن لیست بزرگسالان پرسپولیس کار این تیم را برای جذب نفرات جدید سخت کرده است.

سه بازیکن پرسپولیس در خطر جدایی

به گزارش تیترکوتاه، پرسپولیسی‌ها همچنان به دنبال جذب یک مهاجم، یک مدافع چپ و یک دروازه‌بان هستند و این در حالی است که لیست بزرگسالان این تیم پر شده و اگر نفرات جدید در رده بزرگسالان باشند، باید نام برخی نفرات فعلی از لیست حذف شود.

قرمزها امیدوار بودند با جذب محمدرضا خالدآبادی از هوادار که 22 ساله است، یک سهمیه بزرگسال را حفظ کنند اما با انتقال این گلر به استقلال، آنها گزینه داخلی مناسبی ندارند و به دنبال یک گلر جوان خارجی هستند.

پیگیری ها نشان می دهد گل محمدی به خاطر حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان حساسیت زیادی روی گلر ذخیره تیمش دارد و تاکید کرده ذخیره بیرانوند باید توانمند باشد تا در صورت نیاز بتوان روی او حساب کرد.

همین مسئله باعث شده یحیی به گزینه جذب یک گلر خارجی باتجربه هم فکر کند و در این صورت لازم است یک بازیکن از لیست خارج شود.

ظاهرا گزینه‌های پرسپولیس برای خط حمله و دفاع چپ نیز بزرگسال هستند و اگر این تیم سه بازیکن بزرگسال جذب کند، باید سه بازیکن فعلی کنار گذاشته شوند.

تا الان اولویت قرار گرفتن در لیست خروجی با وحدت هنانوف تاجیکستانی و فرشاد فرجی است و باید دید در صورت نیاز، نفر سوم چه کسی خواهد بود.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها