موضع متناقض روزنامه دولت درباره حمید سجادی

وزیری که هم اشتباهی بود، هم رکورددار!

به دنبال انتشار یادداشتی در روزنامه دولت علیه وزیر سابق ورزش و جوانان که واکنش دولت را نیز به دنبال داشت، مطلبی کاملا متفاوت در حمایت از سجادی منتشر شد.

وزیری که هم اشتباهی بود، هم رکورددار!

به گزارش تیترکوتاه، روزنامه ایران ورزشی در شماره روز شنبه 14 مرداد ماه یادداشتی با عنوان «خداحافظی با وزیر اشتباهی» منتشر کرده و به انتقاد از عملکرد وزیر سابق ورزش و جوانان پرداخت.

در بخشی از این یادداشت آمده: حمید سجادی یکی از عجیب ترین وزیران ورزش و جوانان تاریخ ایران بود. وزیری که از روز اول تنها شاخصه برجسته اش داشتن عکس با شورت ورزشی بود و این که از جنس ورزش است. شاید هم بود اما آن بعدی از ورزش که مدیرانش دلخوش به نشستن روی یک صندلی هستند و سال های سال کاری از پیش نمی‌برند.

1498431_876

در این یادداشت ادعا شد روزی که نام سجادی در کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح شد، تقریباً هیچ‌کس پشتیبان حضورش نشد و به سبب رأی نیاوردن چند وزیر دیگر، به ناچار و با اکراه به او رأی دادند تا با یکی از کمترین آرای ممکن، وزیر ورزش و جوانان شود.

نویسنده همچنین تاکید کرده که سجادی با حمایت برخی جریان‌های قدرت و البته اقبال بلندش به وزارت ورزش رسید و نه تنها در این دو سال اندوخته‌ای برای خود دست و پا نکرد، بلکه اندک اعتبار باقی مانده خود در ورزش ایران را هم به باد داد. یک وزیر اشتباهی بود که چیزی به ورزش اضافه نکرد و زیر فشارهای طولانی و استعفاهای گرفته شده و هزار و یک حاشیه دیگر، خیلی محکم به صندلی وزارت چسبید و دو سال تمام دوام آورد و حالا که رفته شاید حداقل یک دهه در ورزش آفتابی نشود و زمانی بازگردد که خیلی‌ها این روزهای تاریک را به یاد نیاورند!

به دنبال انتشار این مطلب سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در رشته توئیتی از سجادی به دلیل مطلب روزنامه ایران ورزشی دلجویی کرد و ضمن دفاع از کارنامه سجادی وعده داد گردانندگان روزنامه ایران قصور صورت گرفته را جبران خواهند کرد.

1498486_442

در نهایت امروز یادداشتی در روزنامه ایران در حمایت از عملکرد سجادی منتشر شد. در بخشی از این یادداشت با عنوان «خوش مشایعت و بد بدرقه بودن» آمده است:

«سجادی به عنوان یکی از نامدارترین و رکورددارترین ورزشکاران تاریخ معاصر ایران به واسطه تحصیلات و فعالیت‌هایش در حوزه مدیریت اجرایی یکی از گزینه‌های مطلوب حتی در دولت‌های گذشته برای برعهده گرفتن مسئولیت وزارت ورزش و جوانان بود و این دولت سیزدهم بود که قفل افتاده بر امکان استفاده از ظرفیت و توانایی‌های او را شکست. بنابراین اینکه تصور کنیم رئیس‌جمهور با همه دقتی که در ابعاد مختلف انتخاب وزرا انجام داد، سجادی را تنها به دلیل داشتن عکس با لباس ورزشی برای وزارت معرفی کرد و نمایندگان مجلس با همین استدلال به او رأی اعتماد دادند، تصوری بی‌نهایت سطحی و به دور از واقعیت است. این قضاوت که بگوییم او «دو سال به صندلی وزارت چسبید» آن هم درباره سجادی که ترجیح داد به جای قربانی کردن ورزش کشور در پای رویکردهای سیاسی جریانی از نمایندگان در مجلس و مافیای فعال در پشت پرده فوتبال تصمیم به استعفای خود خواسته بگیرد و مشکلات جسمی عارض شده بر اثر سانحه سقوط از بالگرد را فرصتی برای یک استعفای بی‌حاشیه قرار دهد، حتماً دور از انصاف است.»

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها