پشت پرده یک آشتی‌کنان اجباری در رفسنجان بعد از دعوای رسانه‌ای

عذرخواهی و مصاحبه کن تا رضایتنامه بگیری

ستاره مس رفسنجان در حالی که فکر می‌کرد جدایی‌اش از این تیم قطعی شده علیه ساکت الهامی مصاحبه کرد در حالی که هنوز رضایتنامه اش صادر نشده بود!

عذرخواهی و مصاحبه کن تا رضایتنامه بگیری

به گزارش تیترکوتاه، بعد از اینکه در مسابقات فصل گذشته جام حذفی تیم هوادار با هدایت ساکت الهامی توانست در ضربات پنالتی مس رفسنجان را شکست دهد، الهامی در یک مصاحبه جنجالی اعلام کرد که با چهارتا پیرزن هم به اینها نمی‌بازد و در رویارویی بعدی دو تیم در لیگ برتر، مهرداد رضایی بعد از گلزنی با یک شادی گل جنجالی (راه رفتن به سبک کهنسالان و بیان این جمله: «من یک پیرزن هستم») پاسخ کری‌خوانی الهامی را داد.

1614130_979

در فصل جدید اما الهامی سرمربی مس شد و مدتی بعد هم رضایی اعلام کرد که به دنبال جدایی است چون سرمربی جدید از ماجرای فصل گذشته کینه به دل دارد و او را تحت فشار گذاشته است. الهامی نیز تاکید کرد ماجرا را فراموش کرده و تلویحا اشاره کرد که بحث جدایی رضایی به خاطر تمایل به حضور در تیم مربی سابقش محمد ربیعی(ذوب‌آهن اصفهان) است.

رضایی درخواست فسخ قرارداد داد و گمان می‌کرد رضایتنامه‌اش صادر شده و به همین دلیل با خیال آسوده علیه الهامی موضع گیری کرد اما روز گذشته تصاویری از حضور او در کنار سرمربی مس رفسنجان منتشر و اعلام شد از الهامی دلجویی و عذرخواهی کرده است.

انتشار این تصاویر باعث شد شائبه ماندن وی در رفسنجان مطرح شود اما پیگیری‌ها نشان میدهد مدیران مس رفسنجان به رضایی تاکید کرده اند اگر رضایتنامه می‌خواهد، باید از الهامی دلجویی کرده و در یک مصاحبه رسمی نیز از او عذرخواهی کند.

به این ترتیب مرحله اول انجام شد و احتمالا به زودی مصاحبه او نیز منتشر می‌شود تا رضایتنامه‌اش صادر شده و بعد از نقل و انتقالات به عنوان بازیکن آزاد به ذوب‌آهن بپیوندد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها