قرارداد کدام بازیکنان سپاهان ثبت نشد؟

با ثبت نشدن قرارداد دو بازیکن سپاهان شایعات درباره دو قرارداد جنجالی این تیم مجددا به راه افتاده است.

قرارداد کدام بازیکنان سپاهان ثبت نشد؟

به گزارش تیترکوتاه، با اعلام منصور قنبرزاده، عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران و نایب رئیس فدراسیون فوتبال، قرارداد دو بازیکن سپاهان به خاطر رعایت سقف قرارداد ثبت نشده است.

حالا همه پیگیر هستند که بفهمند قرارداد کدام بازیکنان خارج از عرف بوده که ثبت نشده است و طبعا اولین گزینه‌ها عیسی آل کثیر و رضا اسدی هستند که پیشتر هم چند چهره مهم درباره رقم بالای قراردادشان صحبت کردند که البته با واکنش باشگاه سپاهان و تهدید به شکایت مواجه شدند.

اصفهانی‌ها در نقل و انتقالات توانستند دو بازیکن مهم و گلزن که قراردادشان با تراکتور و پرسپولیس تمام شده بود را جذب کنند و همین مسئله واکنش‌های متفاوتی را به دنبال داشت و جنجال بزرگی به راه انداخت.

ابتدا علی پروین، پیشسکوت پرسپولیس به شایعات درباره پیشنهاد سنگین سپاهان به آل‌کثیر دامن زد و گفت: «شما فکر می‌کنید باشگاهی آن را رعایت می‌کند؟ کاری کردند تا دوباره همه بخواهند دور بزنند و پول زیرمیزی رواج پیدا کند. عیسی با چقدر سپاهان رفته و از پرسپولیس گذشت؟ می‌دانید؟ هفتاد میلیارد برای دو فصل!»

مسئولان سپاهان مشغول تکذیب ادعای پروین بودند که نوبت به محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور رسید که درباره قرارداد تیم اصفهانی با رضا اسدی صحبت کند. وی گفت: «ما به رضا اسدی پیشنهاد ۱۵ میلیاردی دادیم ولی او با سپاهان قرارداد ۵۳ میلیاردی بست و قرارداد او برای فصل دوم با سپاهان ۶۰ میلیارد است.»

هر چند که این ادعاها می‌تواند درست نباشد اما ثبت نشدن قرارداد دو سپاهانی بار دیگر به شایعات درباره قرارداد اسدی و آل کثیر دامن زده و باید دید در نهایت شفاف‌سازی در این خصوص صورت می‌گیرد یا خیر.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها