یک پشیمانی بزرگ برای عیسی آل‌کثیر بعد از انتقال به سپاهان

نه پرسپولیس، نه پول و نه فرصت بازی

مهاجم سابق پرسپولیس با ترک این تیم و انتقال به سپاهان دنبال اهدافی بود که به هیچکدامش نرسید!

نه پرسپولیس، نه پول و نه فرصت بازی

به گزارش تیترکوتاه، عیسی آل‌کثیر در فصل نقل و انتقالات به خاطر عدم توافق مالی با پرسپولیس تصمیم به جدایی گرفت و با دریافت پیشنهاد مالی قابل توجه راهی اصفهان شد تا برای سپاهان بازی کند.

مهاجم جنوبی قرمزها که بعد گذراندن یه دوره سخت مصدومیت دوباره توانست به ترکیب اصلی این تیم برسد، در شرایطی پرسپولیس را ترک کرد که این تیم با وجود از دست دادن دیاباته و پریرا، غیر از شهاب زاهدی موفق به جذب مهاجم جدید نشد و احتمالا آل‌کثیر در صورت ماندن در پرسپولیس گزینه اول گل‌محمدی برای حضور در ترکیب اصلی بود و البته همچنان از محبوبیت بالایی بین یکی از پرهوادارترین تیم‌های ایران بهره می‌برد.

وی اما به تیمی رفت که شهریار مغانلو را به عنوان آقای گل فصل قبل در اختیار دارد و در کنارش رضا شکاری، رضا اسدی و کاوه رضایی را هم جذب کرده و طبعا در این تیم نباید چندان دنبال بازی کردن باشد، خصوصا آنکه مغانلو و شکاری فصل جدید را با درخشش شروع کردند.

همچنین دلیل اصلی جدایی آل‌کثیر، بحث مالی بود اما سپاهان به خاطر عبور از سقف بودجه نتوانسته قرارداد این بازیکن را ثبت کند و این یعنی اینکه او باید از قراردادش کم کند یا قید حضور در اصفهان را بزند!

همه این مسائل باعث شده آل‌کثیر از ترک پرسپولیس و حضور در سپاهان پشیمان شود. حتی شایعاتی مبنی برعلاقمندی او به بازگشت نیز مطرح شد اما یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس که از نحوه جدایی این بازیکن ناراحت است، با وجود مشکل در خط حمله تیمش علاقه‌ای به بازگرداندن عیسی ندارد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    عیسی عزیز در دسیسه تیم کیسه حکومتی و 3پاها افتادی هدفشون این بود پرسپولیس و تضعیف کنن از طرفی پولی هم خرج نکنن الان تو موندی هیچی پرسپولیس هم بدون مهاجم

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها