عضو فراکسیون ورزش در گفتگو با تیترکوتاه: سجادی انتظار را برآورده نکرد

مجلس نگاه خوبی به سرپرست وزارت ورزش دارد

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای نگاه نماینده‌های مجلس به عملکرد سرپرست جدید ورزش و جوانان را خوب و مثبت عنوان کرد.

مجلس نگاه خوبی به سرپرست وزارت ورزش دارد

محمد وحیدی در گفتگو با خبرنگار تیترکوتاه اظهار داشت: کیومرث هاشمی می تواند گزینه خوبی برای وزارت ورزش و جوانان باشد و نگاه مجلس هم بر عملکرد او نگاه خوبی است.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در ادامه گفت: ورزش آنقدر تعطیل بود که می‌خواهیم با انتخاب هر چه سریع‌تر وزیر ورزش در آستانه بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه‌های المپیک روزهای خوبی برای این وزارت‌خانه رقم بخورد.

وی بیان کرد: انتظار ما از سجادی به عنوان یک چهره ورزشی بسیار بالا بود که برآورده نشد و با این‌که هم در زمینه علم و هم قهرمانی ورزش جزو چهره‌های شاخص ورزش بود ولی نتوانست در گردانه‌ی مدیریت خوب نشان دهد.

او در پاسخ به سوال تیتر کوتاه مبنی بر حضور خانم‌ها در ورزشگاه‌ها تصریح کرد: من همان‌طور که پیش‌تر هم گفتم موافق حضور خانم‌ها در ورزشگاه‌ها هستم و به عقیده‌ی من ظرفیت‌ها هم برای ایجاد این فرصت ایجاد شده است که مطالبه‌گری در این مورد باید ادامه داشته باشد و خانم‌های در فضایی که جداسازی هم در آن انجام شده با آرامش به تماشای بازی‌ها بپردازند همان‌طور که کشورهایی هم هستند که با جداسازی درست فرصت تماشای مسابقات را برای خانم‌‌ها هم فراهم کرده‌اند.

او با اشاره به مطالبه‌گری در ورزش به فدراسیون سوارکاری اشاره کرد و گفت: برای منافع مردم دوست ندارم ساکت بمانم و نمونه‌اش بعد از اقدامات موثر و شفافی که برای استیضاح وزیر صمت انجام دادم، همین حوزه اسب است که به آن ورود کردیم و همین الان هم بیشتر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون به‌خاطر تخلف‌های‌شان به قید وثیقه بیرون هستند و طی یکی دو هفته آینوه مدارک تخلفات‌شان در صحن مجلس بررسی می‌شود و مشخص می‌شود که مافیای اسب تا کنون چه بر سر گونه‌های اسب‌های کشور آورده‌اند و فکر می‌کنم حالا مردم متوجه صحبت‌های مرحوم دکتر عبدالجلیل غیادی که در روزهای کرونا به خاطر رسالت پزشکی‌اش جان خود را از دست داد و یکی از منتقدان سفت و سخت فدراسیون سوارکاری بود خواهند شد. او همیشه از مافیای اسب و ضعیف کردن بعضی گونه‌ها از جمله اسب ترکمن در ایران به خاطر تخلف‌ها و تشکیل باندها می‌گفت.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها