تاکید دروازه‌بان مغضوب نکونام به مدیران استقلال:

یا رضایتنامه بدهید یا اجازه حضور در تمرینات

دروازه‌بان استقلال هنوز با مدیران این تیم برای انتقال قرضی موافقت نکرده است.

یا رضایتنامه بدهید یا اجازه حضور در تمرینات

به گزارش تیترکوتاه، جواد نکونام برای فصل جدید روی سه دروازه‌بان حساب کرده است که به ترتیب سیدحسین حسینی، محمدرضا خالدآبادی و سینا سعیدی‌فر هستند.

به این ترتیب علیرضا رضایی که فصل گذشته گلر دوم آبی‌ها بود، جایی در تفکرات نکونام ندارد و از آنجا که یک سهمیه بزرگسالان را پر کرده، نکونام خواستار جدایی او شده است.

مشکل باشگاه برای ثبت قرارداد خالدآبادی این شایعه را بوجود آورد که ممکن است رضایی ماندگار شود اما نکونام تاکید کرده که به این گلر نیازی ندارد با این حال جدایی او ساده هم نیست.

گلر سابق پیکان تا پایان فصل جاری با استقلال قرارداد دارد و ظاهرا مدیران باشگاه نیز که از صادر کردن رضایتنامه حسین پورحمیدی خاطره خوشی ندارند، نمی‌خواهند این ماجرا برای رضایی هم تکرار شود و به او اعلام کرده‌اند که به طور قرضی می‌تواند استقلال را ترک کند.

رضایی حتی از حضور در تمرینات هم منع شده با این حال به مدیران باشگاه تاکید کرده که حاضر به جدایی قرضی نیست و یا باید به او رضایتنامه بدهند و یا اینکه در تمرینات حاضر شود.

البته این دروازه‌بان به دنبال بازگشت به تمرینات نیست چرا که می‌داند هیچ شانسی برای بازی کردن ندارد و قصد دارد با فشار روی مدیران باشگاه رضایتنامه‌اش را بگیرد و به یکی از تیم‌های خواهانش بپیوندد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها