لیونل مسی هم بعد از رونالدو خارج از اروپا جام گرفت

رونمایی از پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال

ستاره آرژانتینی تیم دیوید بکام را قهرمان کرد تا با عبور از دنی آلوز به تنهایی عنوان پرافتخارترین بازیکن جهان را از آن خود کند.

رونمایی از پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال

به گزارش تیترکوتاه، تیم فوتبال اینترمیامی در فینال جام لیگز کاپ آمریکا به مصاف نشویل رفت و با درخشش لیونل مسی توانست به پیروزی رسیده و قهرمان شود.

در این بازی مسی تک گل تیمش را در دقیقه ۲۳ و به زیبایی به ثمر رساند اما نشویل در دقیقه ۵۷ کار را به تساوی کشاند و بازی نیز در نهایت به ضربات پنالتی رسید و این یاران مسی بودند که با نتیجه ۱۰ بر ۹ به پیروزی رسیدند تا جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

ستاره آرژانتینی عنوان بهترین بازیکن جام را کسب کرد اما مهمتر از همه ثبت یک رکورد تاریخی دیگر بود؛ پیش از این او و دنی آلوز با چهل و سه جام به طور مشترک صاحب عنوان پرافتخارترین بازیکن تاریخ بودند اما حالا مسی با کسب جام چهل و چهارم به تنهایی این عنوان را تصاحب کرده است.

photo_2023-08-20_07-07-56

حالا دیوید بکام انگلیسی خوشحال ترین مرد روی زمین است. تیم او قبل از مسی حتی موفق به کسب تساوی هم نمی شد و فقط می باخت اما ستاره آرژانتینی تحولی شگرف در اینترمیامی بوجود آورد و این تیم بعد از ۱۲ باخت متوالی در لیگ، فقط برد و برد تا قهرمان لیگزکاپ شود.

بعد از قهرمانی کریس رونالدو با النصر در مسابقات جام باشگاه‌های عرب مسی هم خارج از اروپا به یک قهرمانی رسید تا رقابت جالب دو اسطوره ادامه داشته باشد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها