تلاش سرمربی رم برای جذب مهاجم ایرانی مربوط به امروز نیست

رویه حرفه‌ای مورینیو در قبال سردار آزمون

سرمربی رم بالاخره مهاجم مورد علاقه‌اش را جذب کرد اما نمی خواهد توقعات از او بالا برود.

رویه حرفه‌ای مورینیو در قبال سردار آزمون

به گزارش تیترکوتاه، سردار آزمون که از مدتی قبل بحث احتمال جدایی‌اش از بایرلورکون مطرح بود، در نهایت با قراردادی قرضی به رم ایتالیا ملحق شد.

آزمون قبل از انتقال به لورکوزن هم موردتوجه خوزه مورینیو قرار داشت اما در نهایت تصمیم گرفت به بوندس لیگا برود و در نهایت سرمربی رم توانست مهاجم مدنظرش را جذب کند.

مورینیو اما بعد از جذب این مهاجم ایرانی وانمود کرد که نقش پررنگی در این انتقال نداشته است؛ «وقتی مدیر باشگاه آزمون را به من پیشنهاد کرد، گفت که مهاجم دیگری هم در راه است. اگر مهاجم خوبی باشد، با آزمون و بلوتی و آن یکی دیگر، انتخاب‌های خوبی در خط حمله خواهیم داشت.»

تحلیلگران بر این باورند که سرمربی رم قصد ندارد با تمجید از مهاجم ایرانی فشارها روی او را افزایش داده و سطح توقعات را از او بالا ببرد و جذب سردار با نظر مستقیم خودش انجام شده و ربطی به پیشنهاد مدیر باشگاه نداشته است.

«رومانو» خبرنگار نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا پیش از قرارداد رسمی آزمون با رم اعلام کرد که تماس مورینیو تأثیر زیادی در انتقال سردار داشته و در واقع نقطه کلیدی این ماجرا به شمار می‌رود.

آزمون نیز زمانی که در برنامه فوتبال برتر(تیر ماه) حاضر شد، با اشاره به علاقه مورینیو به جذب وی گفت: «پیش از پیوستن به لورکوزن با مورینیو ویدیوکال گرفتم و قرار بود به رم بروم، پس از بازی با رم در لیگ اروپا به من گفت تو، من را به پول فروختی»

نکته جالب اینکه آزمون در همان برنامه تا آستانه لو دادن ادامه مذاکرات و احتمال انتقال به رم نیز پیش رفت اما تصمیم گرفت سکوت کند و اعلام کرد که فعلا نباید در این باره صحبت کند!

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها