نه گلر برزیلی آمد، نه مهاجم خارجی

پرسپولیس در حسرت دو بازیکن نیمکت نشین

پرسپولیس در حالی باید به زودی مقابل النصر عربستان قرار بگیرد که نه تنها مهاجم به فدر کافی ندارد بلکه ممکن است بیرانوند را هم در اختیار نداشته باشد.

پرسپولیس در حسرت دو بازیکن نیمکت نشین

به گزارش تیترکوتاه، مصدومیت علیرضا بیرانوند در دیدار دوستانه تیم ملی ایران برابر بلغارستان باعث شده بحث غیبت احتمالی‌اش در بازی پرسپولیس مقابل النصر عربستان مطرح شود.

این در حالی است که قرمزها در نقل و انتقالات احمد گوهری که ذخیره بیرانوند بود را به طور قرضی به آلومینیوم اراک دادند و در حال حاضر دو گلر رده سنی امید که تجربه لیگ برتری ندارند در اختیار کادر فنی هستند!

در شرایطی که تنها شهاب زاهدی به عنوان مهاجم جذب شد، پرسپولیس مهدی عبدی را هم به طور قرضی به تراکتور داد و موفق به جذب مهاجم دیگری نشد تا امروز درگیر کمبود مهاجم باشد.

قرار بود یک دروازه بان برزیلی به این تیم ملحق شود اما مانند پروژه مهاجم، خبری از جذب بازیکن خارجی نشد تا امروز پرسپولیس نه دروازه‌بان مطمئن برای جانشینی بیرانوند داشته باشد و نه مهاجم.

حالا هواداران این تیم باشگاه و کادر فنی را متهم کرده‌اند که به خاطر برخی اختلافات، پرسپولیس را قربانی کرده اند و پاسخی برای این سوال پیدا نمی‌کنند که چرا احمد گوهری و مهدی عبدی به طور قرضی جدا شده‌اند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها