دانلود انیمیشن ناب مووی

تماشای انیمیشن و کارتون یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌های همه بچه‌هاست و آنها هر روز منتظر یک کارتون یا انیمیشن جدید و خنده دار هستند.البته که انیمیشن ها فقط برای بچه ها نیست،گاهی نوجوانان نیز به تماشای انیمیشن ها علاقه بسیاری دارند.

انیمیشن روشی است که در آن عکس ها به صورت تصاویر متحرک نمایش داده می‌شوند ، در واقع به این روش فریم به فریم اجرا کردن می گویند که به هر کدام از عکس ها یک فریم گفته می شود. تماشای انیمیشن و کارتون یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌های همه بچه‌هاست و آنها هر روز منتظر یک کارتون یا انیمیشن جدید و خنده دار هستند.البته که انیمیشن ها فقط برای بچه ها نیست،گاهی نوجوانان نیز به تماشای انیمیشن ها علاقه بسیاری دارند.

سایت های مختلف از جمله سایت ناب مووی سعی کرده‌اند تا دنیای بزرگی از انیمیشن ها را در خود جای داده تا علاقمندان بتوانند از با دانلود انیمیشن از دیدن آن ها لذت ببرند.

1


انیمیشن مسابقات رالی جاده‌ای

انیمیشن مسابقه دهندگان رالی جاده ای یا با عنوان اصلی (Rally Road Racers) انیمیشنی به کارگردانی راس ونوکور (Ross Venokur) می باشد.
این انیمیشن با ژانر ماجراجویی، کمدی، خانوادگی و ورزشی محصول سال 2023 و ساخت کشورهای آمریکا و انگلستان است. در سایت imdb امتیاز کسب شده برای این انیمیشن 4/5 از 10 میباشد. نویسنده مسابقه دهندگان رالی جاده ای  راس ونوکور میباشد. هنرمندانی مانند کلویی بنت، جی.کی. سیمونز، شارون هورگان، جان کلیس، کاترین تیت، جیمی او. یانگ، لیزا لو صداپیشگی این انیمیشن را انجام داده‌ اند.
مسابقه دهندگان رالی جاده‌ای از طریق سه کمپانی‌ Riverstone Pictures و Kintop Pictures و Vanguard Films and Animation تولید و منتشر شده است. مسابقه دهندگان رالی جاده ای برای بار نخست در تاریخ 12 می سال 2023 از طریق یک کمپانی به نام  Viva Kids در سینماهای آمریکا و توسط کمپانی دیگر به نام Dazzler Media در سینماهای انگلستان منتشر شد و در نهایت نیز از طریق کمپانی Viva Pictures در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، اسپانیا، فرانسه، کره جنوبی، چین، مکزیک، سوئد، هلند، دانمارک، بلژیک، ژاپن، تایوان و... از طریق اینترنت به نمایش گذاشته شد.
شما عزیزان میتوانید با دانلود انیمیشن مسابقات رالی جاده‌ای از تماشای این انیمیشن جذاب لذت ببرید. تدوین و ویرایش این انیمیشن کاری از آدام گارنر بوده و همچنین موسیقی متن نیز اثر تام هاو است.

2
از تهیه کنندگان اینه انیمیشن می‌توان به نیک باور، انشول دوشی، گریگوری گاوانسکی، جان هاروی، ایین هگان، تام جیکوم، نامیت مالهوترا، نورمن مری، دیپاک نیار، پیتر اس. سیمن، لور وایس و جان اچ ویلیامز اشاره کرد. داستان انیمیشن مسابقه دهندگان رالی جاده ای در رابطه با جوانی به نام ژی است که برای جلوگیری از تخریب خانه مادربزرگش با قهرمان پیست اتومبیل رانی شرط می‌بندد . ژی با کمک یک قهرمان سابق مسابقات اتومبیل رانی وارد چهار روز رالی در جاده ابریشم می‌شود به امید اینکه بتواند جام قهرمانی را برنده شده و رویاهای همیشگی خود را تحقق بخشد...

3


انیمیشن آرزو

انیمیشن جدید آرزو یا به انگلیسی (Wish) انیمیشنی به کارگردانی مشترک کریس باک و فاون ویراسانتورن (Chris Buck و Fawn Veerasunthorn)  می باشد.
کریس باک یکی از کارگردانان این انیمیشن کارگردان، پویانما، فیلمنامه‌نویس و صدا پیشه آمریکایی است که  در سال 2014 میلادی موفق شد برای انجام کارگردانی انیمیشن Frozen برنده جایزه اسکار بهترین انیمیشن بلند سال شود. دو انیمیشن منجمد و تارزان از مهمترین آثاری است که کارگردانی آن را کریس باک انجام داده است.

ژانر این انیمیشن ماجراجویی، خانوادگی، موزیکال، کمدی و فانتزی بوده که  محصول کشور آمریکا است. آرزو در سال 2023 میلادی از طریق دو کمپانی به نام های‌ Walt Disney Animation Studios و Walt Disney Pictures تولید و منتشر خواهد شد. انیمیشن wish به مناسبت صد سالگی تاسیس والت دیزنی تولید شده است.

 انیمیشن wish شصت و دومین فیلم انیمیشنی است که از طریق استودیو والت دیزنی ساخته شده است. در رابطه با عوامل انیمیشن می‌توان گفت تهیه‌کنندگی این انیمیشن را پیتر دل وچو، جیمز ای هاسمن، جنیفر لی و خوان پابلو ریس به برعهده داشته اند ، همچنین جلوه‌های ویژه بر عهده ویرجیلیو جان آکینو، کریسی باک، متیو باسل، باب بنت، اریک بوفارد، جولی چاواندو، دنیل کلارک، جاستین کدرون، ناتان دولین، استیون دابز و دیلن دروکتنیس بوده است و موسیقی متن انیمیشن آرزو کاری از دیو متزگر می‌باشد و وظیفه نویسندگی آرزو را کریس باک و جنیفر لی برعهده داشته‌ اند.

از هنرمندانی که در این انیمیشن به هنرنمائی پرداخته اند میتوان به آریانا دبوز، کریس پاین، آلن تودیک و... اشاره کرد. برای بار نخست در تاریخ 22 نوامبر سال 2023 بود که انیمیشن آرزو از طریق کمپانی Walt Disney Studios Motion Pictures در سینماهای آمریکا منتشر شد و بعدها در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، اسپانیا، فرانسه، کره جنوبی، چین، مکزیک، سوئد، هلند، دانمارک، بلژیک، ژاپن، تایوان، آفریقای جنوبی و... از طریق اینترنت در یک زمان مشخص اکران و منتشر شد.

شما عزیزان میتوانید برای دانلود فیلم و انیمیشن به سایت ناب مووی مراجعه کنید. انیمیشن Wish 2023 در رابطه با  دختری 17 ساله به نام آشا است که هنگامی که وجود نیرویی تاریک را در قلمرو پادشاهی احساس می‌کند، از ستاره‌ها کمک می‌خواهد. در این بین او با یک ستاره آرزوی دردسرساز روبرو می‌شود که از آسمان پایین آمده و…

رپورتاژ
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد